Responsabil Relatii Clienti cu Engleza/Franceza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Responsabil Relatii Clienti cu Engleza/Franceza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
- cunostinte de limba franceza/engleza nivel mediu-avansat
- experienta practica sau formare profesionala in logistica
- atitudine orientata catre client, acuratete in exprimare, rezistenta la stres
- abilitati de comunicare si organizare
- capabil de a-si stabili prioritatile in functie de obiective si de a le atinge intr-un mod precis si eficient
- mentine contactul cu clientii firmei
- coordoneaza, respectand acordurile existente, punerea in aplicare a comenzilor primite
- mentine contactul cu clientii cu privire la adoptarea si punerea in aplicare a comenzilor de transport
- verifica primirea comenzilor, introduce comenzile de transport in programul specific impreuna cu datele clientului (asigura intregul proces de inregistrare a comenzii)
- supravegheaza punerea in aplicare corecta si la timp a comenzilor de transport si raspunde de sosirea camionului la destinatia clientului
- verifica daca procedurile interne sunt respectate si intocmeste rapoarte pentru client
- primeste informatii referitoare la orice abateri de la executarea comenzilor si comunica aceste abateri clientului
- verifica permanent costurile si modul de indeplinire a comenzilor, satisfactia clientilor
- comunica superiorilor orice problema care ar putea afecta realizarea transportului pentru client
Reprezinta avantaj:
- experienta pe o pozitie similara
- cunostinte de alte limbi straine
- experienta in utilizarea sistemelor de planificare
- experienta pe partea de comunicare si contact cu clienti din diverse domenii (minim 1 an)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - CLUJ NAPOCA Aplica fara CV | |
Consilier de vânzări (m/f) Cluj Napoca, Floresti, | |
Angajăm Customer Order Administrator Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la