Specialist Configurare si ofertare DEMO

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Specialist Configurare si ofertare DEMO active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru creeaza noi posibilitati pentru ca tehnologia sa aiba un impact semnificativ asupra oamenilor, companiilor, guvernelor si societatii. Aducand impreuna un portofoliu ce cuprinde servicii, software si infrastructura IT pentru a deservi mai mult de 1 miliard de clienti din peste 170 de tari din lume, compania livreaza solutii tehnologice ce aduc plus valoare afacerilor clientilor.

    Cerinte:
    - Minim 1 an experientă în operatiuni vanzari;
    - Absolvent studii universitare;
    - Cunoştinţe fluente de limba engleză;
    - Bune aptitudini de comunicare;
    - Competente tehnice generale de operare pe calculator (Windows), experientă în lucrul cu MS Excel si MS Outlook;
    - Orientare catre rezultate de calitate si orientare catre client;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Monitorizeaza echipamentele imprumutate la client pentru testare pana cand se receptioneaza comanda. In cazul in care clientul nu doreste achizitionarea produselor, acestea se vor returna la companie;
    - Agreeaza cu echipa de vanzari pretul oferit de companie pentru echipamentele DEMO si colaboreaza cu departamentul de Bid Desk pentru a obtine cel mai bun pret pentru client dar care sa presupuna si profit pentru companie;
    - Coordoneaza setarea produselor DEMO in sistemele companiei;
    - Foloseste aplicatia interna Limes pentru gestionarea echipamentelor aflate la client;
    - Colaboreaza cu toate departamentele din cardul departamentului Operatiuni Vanzari pentru a se asigura ca facturarea comenzii plasate de client se realizeaza la timp;
    - Prioritieaza si coordoneaza procesul de DEMO Revenue Acceleration la sfarsitul fiecarui trimestru;
    - Perfomeaza activitati de verificare a comenzilor pentru a se asigura ca toate facturile sunt corecte si complete;
    - Foloseste abilitati personale de analiza pentru a pregati sedinte de revizuirea performantei cu echipa de business DEMO.

    Cod Anunt: 290916AB

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (91)