Contract Administrator - Limba Engleza

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.

    Cerinte:
    - Absolvent de facultate;
    - De preferat, experiență profesională anterioara;
    - Fluent în limba engleză (scris și vorbit), cunoșterea unei alte limbi străine este considerată un avantaj;
    - Cunoștințe solide operare a calculatorului și a pachetului Microsoft (Windows, Outlook, Office, etc.);
    - Cunoștințe SAP sunt un plus;
    - Bune aptitudini de comunicare ;
    - Simţ practic al afacerilor;
    - Capacitate de analiza;
    - Nivel înalt de acuratețe, atenție la detalii;
    - Aptitudini de organizare, planificare și control.

    Responsabilitati

    - Asigură verificarea si functionalitatea tuturor aspectelor relevante ale ordinelor/ veniturilor/ procesului, precum si conformitatea cu politicile companiei;
    - Menținerea unui nivel înalt de satisfacere a clientului prin intermediul unei comunicări proactive, precum și o acuratețe sporită a datelor;
    - Preluarea completa a responsabilităților de Back Office (BO) și coordonarea activitatilor pe întreg fluxul de proces ce include implicarea partenerilor interni și externi. Aplicarea și utilizarea în mod activ a proceselor interne și externe precum și acordarea de suport pentru întrebările primite din partea clienților;
    - Asigurarea interfetei între departamentul de business, departamentul de distributie, departamentul de dezvoltare si client. Asigurarea ca toate intrebarile vor primi un raspuns;
    - Asigura verificarea, functionalitatea, controlul business-ului si conformitatea cu cerintele auditului avand ca scop securizarea companiei din punct de vedere financiar;
    - Asigurarea responsabilitatilor administrative pentru realizarea contractelor de suport. Asigurarea ca aceste contracte sunt realizate corect din punct de vedere comercial si legal, in conformitate cu politicile si procedurile de suport ale clientilor companiei;
    - Asigurarea optimizarii proceselor si tranferarea cunostintelor intre toate partile implicate in proces;
    - Asigurarea mentenantei corecte a contractelor in cadrul sistemelor SAP;
    - Functioneaza ca punct de contact pentru C&C, departamentul de distributie, departamentul financiar, CRS;
    - Prezentarea si escaladarea subiectelor aflate in aria de responsabilitate a echipei de management, a propriei echipe si a celor adiacente;
    - Initierea si participarea la intruniri interdisciplinare;
    - Alinierea la standardele companiei ale conduitei in afaceri;
    - Cunoasterea si alinierea la valorile companiei;
    - Cunoasterea si utilizarea canalelor de comunicare interne, pentru a se asigura de respectarea politicilor si procedurilor companiei;
    - Analizarea proceselor si a studiilor de afaceri cu scopul imbunatatirii procesului;
    - Furnizarea de training si indrumare online pentru clienti;
    - Asigurarea ca toate documentele sunt tiparite / stocate / trimise in timp util.

    Cod Anunt: 010916ELP