Asistent/a Gestiune si Directiune magazin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent/a Gestiune si Directiune magazin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 29.10.2016
    Remote work: On-site

    Descrierea postului:

    • Gestioneaza agenda si programul de intalniri ale directorului de magazin
    • Asigura comunicarea cu autoritatile si administratia locala
    • Organizeaza evenimente, intalniri, calatorii/deplasari in interes de serviciu (rezervari, cazare, transport, etc)
    • Claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare
    • Realizeaza diferite situatii/statistici de gestiune
    • Participa la efectuarea inventarelor in magazin, alaturi de Controlorul de gestiune
    • Organizeaza si supraveagheaza programul echipei de agenti monitorizare preturi
    • Acorda avansuri, intocmeste ordinele de delegatie si urmareste decontarea lor

    Profil candidat:
    • Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire
    • Limba franceza sau engleza- nivel avansat (reprezinta un avantaj)
    • Foarte bune cunostinte MS Office
    • 1-3 ani experienta intr-o functie similara(reprezinta un avantaj)
    • Atentie deosebita la detalii, comunicare eficienta, adaptabilitate, initiativa, autonomie, spirit de echipa, corectitudine

    Beneficii:
    • Formare adaptata postului
    • Mediu de lucru dinamic si motivat
    • Posibilitatea dezvoltarii profesionale
    • Pachet salarial motivant

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Sibiu,