Asistent/a Gestiune si Directiune magazin
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent/a Gestiune si Directiune magazin active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.10.2016 |
Remote work: | On-site |
Descrierea postului:
- Gestioneaza agenda si programul de intalniri ale directorului de magazin
- Asigura comunicarea cu autoritatile si administratia locala
- Organizeaza evenimente, intalniri, calatorii/deplasari in interes de serviciu (rezervari, cazare, transport, etc)
- Claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare
- Realizeaza diferite situatii/statistici de gestiune
- Participa la efectuarea inventarelor in magazin, alaturi de Controlorul de gestiune
- Organizeaza si supraveagheaza programul echipei de agenti monitorizare preturi
- Acorda avansuri, intocmeste ordinele de delegatie si urmareste decontarea lor
Profil candidat:
- Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire
- Limba franceza sau engleza- nivel avansat (reprezinta un avantaj)
- Foarte bune cunostinte MS Office
- 1-3 ani experienta intr-o functie similara(reprezinta un avantaj)
- Atentie deosebita la detalii, comunicare eficienta, adaptabilitate, initiativa, autonomie, spirit de echipa, corectitudine
Beneficii:
- Formare adaptata postului
- Mediu de lucru dinamic si motivat
- Posibilitatea dezvoltarii profesionale
- Pachet salarial motivant
Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania.
Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent CEO Sibiu, |
Raporteaza eroarea la