Front Desk Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Front Desk Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Comunicativitatea, dinamismul şi spiritul organizatoric te definesc? Alătură-te echipei de Support Administrativ la noul nostru sediu nostru din Bucureşti.



     



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:



    - Bune abilităti de comunicare și relaționare;
    - Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu conversațional;
    - Capacitatea de a căuta și sintetiza informații;
    - Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office);
    - Seriozitate și simt al responsabilitătii dezvoltat;
    - Atenție la detalii și capacitate de multitasking;
    - Experiență profesională de minim 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Front Desk Assistant vei gestiona sarcinile specifice bunei desfasurări a activitătii de Recepție și vei fi implicat/a în soluționarea de diverse sarcini administrative. Principalele tale responsabilităti vor fi:



     



    - Gestionarea relației cu publicul și cu colaboratorii externi;
    - Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței interne și internaționale;
    - Menținerea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori etc);
    - Asigurarea suportului administrativ pentru diferite departamente, în funcție de cerere;
    - Asigurarea protocolului necesar în timpul delegațiilor sau ședințelor de lucru;



    - Verificarea curăteniei în sediu.

    Alte informatii

    Beneficii:


    Formare la nivel intern;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes;
    Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (18)