Stagiar Birou Daune, specialitate Constructii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Stagiar Birou Daune, specialitate Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 07.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    Student in an terminal sau masterand in domeniul tehnic (specializarea Constructii Civile)
    Implicarea in activitati extra-curriculare constituie un avantaj
    Rezultate academice foarte bune
    Abilitati bune de operare pe calculator (MsOffice, aplicaţii specifice)
    Limba engleza la nivel mediu
    Foarte bune abilitati de comunicare si inter-relationare
    Bune abilitati de munca in echipa si cooperare
    Initiativa si spirit proactiv
    Orientare catre client
    Curiozitatea de a invata si interesul de a se dezvolta
    Asumarea responsabilitatii
    Integritate si onestitate

    Responsabilitati

    Observa si se implica in derularea activitatilor Biroului Daune de Masa din Centrul Servicii Clienti cu scopul de a intelege procesele specifice gestionarii daunelor Non-Auto
    Ofera suport colegilor inspectori daune Non-Auto si superiorului direct in derularea activitatilor specifice
    Participa la constatarea de daune Non-Auto in scopul de a intelege modalitatea de stabilire a solutiilor tehnologice optime pentru readucerea la starea initiali cu costuri minime
    Participa la determinarea cauzelor daunelor si imprejurarilor in care acestea s-au produs
    Asista in verificarea intrunirii elementelor legale privind existenta dreptului la despagubire si incadrarea in cadrul legal general si in normele interne ale societatii
    Participa la calcularea sumelor cuvenite ca despagubire si la stabilirea rezervei de daune, care reprezinta valoarea estimat a despagubirii
    Ofera suport colegilor si managerului direct in introducerea si gestionarea dosarelor de daune nonauto in baza de date specifica (INSIS)

    Mentionam ca pozitia este pe perioada determinata 6 luni, part-time, program flexibil, cu locatia in Cluj Napoca.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Bistrita, Cluj Napoca, Odorheiu Secuiesc, Job national