Colector Debite - Call Center, Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EOS KSI Romania active.


Vezi toate job-urile Colector Debite - Call Center, Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: EOS KSI Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    EOS KSI Romania (former KSI Kasolvenzia) is part of EOS Group, headquartered in Germany, The Group offers Credit Management Services through its pan European network and is also present in the USA. EOS Romania has become the leader in Romania in the field of Credit Management Services, working with well known International and Romanian Companies.

    In order to support the continuous rapid growth and development of EOS KSI Romania’s, we are seeking high quality people to join our team in a challenging and forward thinking working culture.
    You can find more about us on: www.eos-ksi.ro.

    Cerinte

    Ne plac oamenii comunicativi, care se integreaza usor într-o echipa si care spun fara ezitare “DA” provocarilor.

    Despre tine stim ca:

    • iţi place să vorbesti cu oamenii, sa ii asculti si sa ii ajuti in rezolvarea problemelor lor;
    • stii sa negociezi si ai facut acest lucru cu usurinta, fie pentru tine, fie pentru cei din jurul tau;
    • esti orientat pe gasirea de solutii in orice imprejurare;
    • esti o persoana pozitiva, amabila dar in acelasi timp ferma si convingatoare;
    • lucrezi bine in echipa;
    • organizarea si inovatia sunt punctele tale forte;
    • esti persoana care se implica 100% in ceea ce face.

    Responsabilitati

    O zi in EOS pentru un Debt Adviser arata astfel:

    • Aplici procedurile de colectare specifice companiei interactionand cu debitorii la telefon sau pe e-mail;
    • Oferi consultanta si informatii debitorilor in legatura cu aspectele particulare ale debitelor pe care acestia le au;
    • Identifici cele mai bune solutii de plata si negociezi termene de plata cu debitorii intr-o maniera profesionista;
    • Efectuezi sarcini administrative generale: actualizezi baza de date cu informatii relevante, monitorizezi platile conform angajamentelor stabilite cu debitorii.

    Beneficii:

    • Program de lucru flexibil, de exemplu 8-16; 8.30-16.30; 9-17 sau 12-20;
    • Pauza de masa de o ora inclusa in program;
    • Stabilitate prin plata salariului fara intarziere, in zi fixa, pe care o respectam in fiecare luna;
    • Bonuri de masa;
    • Asigurare medicala;
    • Bonus lunar in functie de performanta;
    • 1 zi de concediu suplimentar pentru fiecare an vechime in cadrul companiei;
    • 1 zi de concediu suplimentar pentru ziua de nastere;
    • Programe de training si dezvoltare realizate si sustinute de traineri autorizati;
    • Evenimente interne si cu echipa, in afara sediului companiei;
    • Consursuri interne organizate in cadrul echipei;
    • Oferte preferentiale de la furnizori de telefonie mobila si institutii bancare.

    Te asteptam in echipa EOS!