Analist Financiar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Financiar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    • Studii superioare economice;
    • Minim 3 ani experienta intr-un rol similar;
    • Abilitati excelente de analiza;
    • Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    • Initiativa si orientare catre rezultat;
    • Excelente abilitați de comunicare si relationare;
    • Cunoștințe operare PC: MS Office, SAP, prelucrare baze de date constituie un avantaj;
    • Cunoștințe limba engleză nivel intermediar.

    Responsabilitati

    • Realizeaza analize financiare pentru deciziile de afaceri si pregateste rapoarte financiare periodice;
    • Monitorizeaza si analizeaza evolutia indicatorilor financiari selectati pentru gestionarea performantei la nivel de segment si companie (realizat vs. buget, anul anterior, forecast); face recomandari si vine cu idei pentru imbunatatirea rezultatelor sau a proceselor;
    • Participa la realizarea previziunilor pentru perioada urmatoare si pe termen lung bazate pe analiza realizarilor anterioare si a perspectivele de dezvoltare viitoare (MTP, buget, forecast);
    • Calculeaza si interpreteaza indicatori de performanta la nivel de produs, segment, companie;
    • Participa la pregatirea documentatiei si calculatiilor financiare pentru aprobarea proiectelor de investitii, asigura monitorizarea cheltuielior de investitii si a indicatorilor definiti;
    • Pregateste prezentari si analize pentru echipa de management;
    • Administreaza sistemul de planificare Cognos la nivel de companie si asigura suport utilizatorilor implicati in procesul de planificare;
    • Participa la procesul de inchidere in aria de controlling, incluzand calculatia de cost;
    • Participa la pregatirea rapoartelor de grup inclusiv interpretarea variatiilor;
    • Executa operatiuni de controlling in SAP asa cum sunt definite in organizatie (STPO,LGPO, definire comenzi interne).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (65)