Operator Telesales SME - Call Center Brasov

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 06.12.2016

    DESCRIEREA COMPANIEI
     

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste  143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.
     
     
    RESPONSABILITATI
     
    Promovează  si vinde atât proactiv cât şi reactiv produsele şi serviciile companiei în toate apelurile eligibile
    Identifică  nevoia clienţilor potenţiali şi subliniază beneficiile produselor şi serviciilor
    Identifică corect si găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie
    Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere

    CERINTELE POSTULUI
    Studii:
    Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj).
     
    Experienţa în muncă:
    Intre 6 – 12 luni de experienta în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii.
     
    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere;
    Foarte bune abilităţi de comunicare;
    Foarte bune abilităţi de ascultare;
    Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
    Stabilitate emoţională;
    Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
    Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
    Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
    Cunoştinţe  despre produsele şi serviciile companiei;
    Cunoştinţe software.

    BENEFICII

    Oportunitatea de a lucra, invata si te dezvolta intr-un mediu profesionist si international.
    Mediul de lucru dinamic si tanar;
    Acces la o varietate de programe de training si beneficii;
    Asigurare medicala;
    Program de lucru de luni pana vineri
    Salariu fix + comision din vanzari;
    Pachet flexibil de beneficii;
    Angajare conform Codului Muncii.