Specialist Compensatii si Beneficii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Compensatii si Beneficii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2016
    Remote work: On-site

    SCOP:  
    Implementeaza si administreaza politicile si practicile de remunerare ale personalului, asigurând consultanta profesionala pentru a fi in concordanta cu valorile si obiectivele companiei. Efectueaza analize specifice si sprijina managementul companiei in implementarea, comunicarea si gestionarea eficienta a politicilor si programelor de compensatii si beneficii.
    Gestioneaza administrarea unui sistem de raportare si control eficient, corect si in timp util, precum si functionalitatea in conditii optime a sistemelor de resurse umane. Asigura generarea, prelucrarea si furnizarea rapoartelor si analizelor cu indicatori specifici activitatii de resurse umane, precum si implementarea politicilor si procedurilor specifice.

    RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
     Studii Salariale:
    o Participa la studiile salariale anuale, analizeaza si interpreteaza rezultatele si face recomandari, in scopul asigurarii unei pozitii competitive pe piata, in conformitate cu strategia si obiectivele de Resurse Umane; 
    o Realizeaza job matchingul si transmite anual date catre firmele de consultanta cu care compania colaboreaza pe zona de Compensatii si Beneficii;
    o Proceseaza datele rezultate in urma studiilor salariale, intocmeste situatii si rapoarte relevante cu scopul de a elabora analize si a formula concluzii privind nivelurile de salarizare in Telekom, comparativ cu nivelurile practicate pe piata;
    o Construieste si mentine up-datate intervalele salariale.
     Fise de Post si Evaluarea Posturilor:
    o Sustine dezvoltarea, implementarea si administrarea programului de evaluare a posturilor pentru a asigura competitivitatea externa si echitatea interna la nivel de companie;
    o Oferta consultanta clientilor interni in procesul de evaluare a fiselor de post;
    o Se asigura ca fiecare oferta de angajare sau oferta interna ce presupune o schimbare a pozitiei are atasata fisa de post aferenta.
     Planuri de reorganizare:
    o Propune spre aprobare denumiri de roluri care se aliniaza tendintelor pietei de specialitate si asimilari COR care sa reflecte cat mai bine activitatea de la locul de munca;
    o Evalueaza fisele de post ale structurilor afectate de reorganizare impreuna cu managerul implicat, astfel incat sa reflecte cat mai exact schimbarile implicate;
    o Realizeaza evaluarile de post si le transmite spre validare directorului de Compensatii, Beneficii si Managementul Expatriatilor Romania;
    o Face analize si propuneri de salarii in vederea pastrarii echitatii interne si externe. 
     Analize salariale: 
    o Ofera suport analitic in dezvoltarea, implementarea, comunicarea si administrarea sistemelor de compensatii;
    o Intocmeste ofertele salariale finale pentru candidatii externi si interni si le transmite catre partile interesate, in vederea completarii documentatiei aferente procesului de recrutare/ promovare;
    o Intocmeste ofertele salariale finale pentru candidatii externi si interni si le transmite catre partile interesate, in vederea completarii documentatiei aferente procesului de recrutare/ promovare;
     
    Studii: 
    Absolvent studii superioare (de preferat studii financiare).
    Experienta in munca: 
     Minim 3-4 ani de cunostinte si practica in domeniul resurselor umane/ analiza si raportare cu specific de resurse umane/ financiar.

    Cunostinte, Aptitudini & Abilitati: 

    Principiile si practicile sistemelor de recompensare;
    Abilitati de evaluare si gradare a posturilor;
    Cunostinte aprofundate privind utilizarea PC: MS Office, Internet, lucrul cu bazele de date; 
    Cunostinte de legislatia muncii;
    Abilitati de analiza numerica si statistica;
    Nivel mediu de cunoastere a HR KPI’s (ex: HC, FTE, rata de turnover, rata de absenteism etc) 
    Cunostinte privind folosirea bazelor de date integrate de resurse umane si salarizare (ex: Oracle, SAP, etc.)
    Limba engleza nivel avansat, scris si vorbit;
    Abilitati de analiza, evaluare si corelare a datelor si a informatiilor;
    Orientare catre rezultate si catre gasirea unor solutii cât mai simple si mai clare;
    Aptitudini de comunicare orala si scrisa ;
    Gandire logica, initiativa, atentie la detalii si acuratetea datelor;
    Orientare catre rezultate;
    Ascultare activa si bune abilitati de comunicare;
    Abilitati de relationare si prezentare;
    Proactivitate, creativitate, initiativa ;
    Integritate si confidentialitate ;
    Spirit de echipa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (98)