Supervisor D2D

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Supervisor D2D active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.10.2016
    Remote work: On-site

    SCOP:
    Planifica si coordoneaza toate actiunile de vanzare comerciale aferente canalelor D2D si TFD la nivelul Judetului / Judetelor alocat/e, pentru a asigura atingerea targeturilor, identificand in timp util diferentele necesare pentru atingerea acestora. Asigura o performanta optima si constanta, conlucrand indeaproape cu team-leaderii, agentii back-office si agentii TFD, fiind raspunzator de eficienta interactiunilor cu Centrele Operatiuni menite sa asigure indeplinirea obiectivelor anuale de afaceri de la nivel zonal.

    DIMENSIUNI:

    Coordoneaza echipele D2D (minim 3 team leaderi) si agentii TFD si de Backoffice, dimensionati conform cerintelor de busines;

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

    Dezvolta echipele de vanzari in vederea atingerii obiectivelor de vanzari pe fooprintul FTTx;
    Executa structura de sustenabilitate in managementul de vanzari zonal; 
    Este responsabil de planificarea dezvoltarilor de fibra optica in aria sa, impreuna cu departamentul Operatiuni. 
    Este responsabil de monetizarea retelelor de fibra optica, utilizand eficient instrumentele de footprint management, visit management.
    Planifica si executa actiuni de vanzare conform modelului de Go to Market, prin sincronizare si colaborare cu alte canale de vanzari si departamentul Operatiuni.
    Asigura colectarea de date de la clientii vizitati de D2D, in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti potentiali si realizarea ulterioara de vanzari.
    Implementeaza strategia comerciala aferenta canalelor D2D si TFD (vanzare prin salariati) in conformitate cu informatiile primite de la Managerul Vanzari Regionale; 
    Participa cu observatii si propuneri de calitate (legate de evolutia vanzarilor, actiunile concurentei, nivelul de pregatire si rezultatele fortei de vanzare, etc) la toate sedintele saptamanale si lunare care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor prin canalele D2D si TFD; 
    Identifica acele aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor ce le-au provocat si gaseste solutii corective  concentrandu-se pe implementarea imediata a acestora;  
    Asigura sesiuni periodice individuale de coaching  persoanelor din echipele de vanzari D2D si TFD din Judetul/Judetele alocate, pentru o performanta optima; 
    Este  raspunzator in totalitate de recrutarea agentilor pentru canalele de vanzari D2D si TFD, in sensul de a asigura o echipa cu membrii permanenti, performanti si care sa sustina realizarea obiectivelor;
    Este raspunzator de colectarea informatiilor despre actiunile competitiei la nivel local, cu scopul de a reactiona prompt impotriva amenintarilor;
    Prospecteaza piata locala si furnizeaza managementului informare specifice locale referitoare la oportunitatile de vanzare
     Este prezent in mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce inseamna actiuni de lansare a vanzarilor (minim 70% din activitatea zilnica presupune munca pe teren), pentru monitorizarea activitatilor si realizarea targeturilor; 
    Asigură coordonarea echipelor din subordine în concordanţă cu politicile comerciale ale Companiei, îndeplinirea obiectivelor stabilite privind serviciile oferite clienţilor (asigurandu-se ca sunt aduse la cunostinta si evitate toate situatiile care pot genera cazuri de frauda), creşterea gradului de satisfacţie al clienţilor;
    Administrează eficient relaţia cu alte entităţi organizaţionale din cadrul Companiei cât şi cu autorităţi sau firme terţe;
    Asigură  suport oamenilor din echipa astfel încât  acestia sa isi utilizeze abilităţile si competentele pentru a atinge obiectivele de vanzari si calitative stabilite;
    Dezvolta modalitati de vanzare noi, conform strategiei comerciale;
    Monitorizează şi asigură servicii de calitate către clienţi, asigurandu-se ca personalul este în permanenţă informat despre produsele şi serviciile oferite de catre companie, precum si a regulilor de acordare a acestor servicii;
    Monitorizeaza organizarea operaţiunilor din cadrul depozitelor canalelor de vanzari pentru a administra eficient stocurile, comenzile, recepţiile şi depozitarea în bune condiţii a produselor/bunurilor;
    Raspunde de evidenta, pastrarea/depozitarea materialelor si echipamentelor din stoc, aflate in custodie si este obligat:
    o Sa tina evidenta materialelor si echipamentelor din stoc pe fisa, pe fiecare tip de material sau echipament existent in depozit;
    o Sa nu distribuie materiale sau echipamente din stoc decat pe baza dispozitiei scrise a superiorilor si sa intocmeasca documentele legale care sa justifice miscarea acestora;
    o Sa solicite ori de cate ori este nevoie sprijin din partea sefilor ierarhici, pentru verificarea, intretinerea, pastrarea si depozitarea bunurilor aflate in gestiune;
    o Sa pastreze confidentialitatea tipului si a cantitatilor de bunuri din gestiunea sa;
    o Sa respecte regulile de aparare impotriva incendiilor si sa asigure mijloacele pentru stins incendii;
    o Sa nu lase depozitul descuiat si sa-l sigileze permanent cu sigiliul aflat in dotare;
    o Sa comunice de urgenta superiorilor atunci cand constata o intrare frauduloasa in incinta depozitului sau violarea sigiliului de la usa de acces;
    o Sa interzica accesul in spatiile de depozitare a persoanelor neautorizate;
    o Sa nu fumeze si sa nu permita fumatul in incinta depozitului;
    o Sa verifice lunar stocurile faptice cu cele din listele de inventar;
    o Sa asigure conditiile necesare desfasurarii in bune conditii a operatiunilor de inventariere.
    Raspunde pentru prejudiciul adus din vina si in legatura cu munca sa, conform legislatiei in vigoare.
     
    CERINȚELE POSTULUI  
    Studii:
    Studii medii;
    Studiile superioare (licenţă) constituie un avantaj.
     
    Experienţa în muncă:
    Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
    Minim 1 an experienta in Managementul Proiectelor reprezinta un avantaj.
     
    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    Abilitati ridicate de conducere si supervizare;
    Orientare catre rezultate si clientil
    Rezistenta la presiuni si modificari ale directiilor comerciale;
    Foarte bune abilitati de  planificare si organizare;
    Capacitatea de a lua decizii rapide;
    Capacitate de analiză şi sinteză;
    Foarte bune abilităţi decomunicare;
    Atitudine proactivă;
    Spirit de iniţiativă;
    Flexibilitate;
    Permis de conducere categoria B.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid