Specialist Proiect Monitorizare Terti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist Proiect Monitorizare Terti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2016
    Remote work: On-site

    SCOP:

    (a) Furnizează suport administrativ general presupunând colectarea, rezumarea şi analizarea de informaţii si documente in vederea verificarii stocurilor de materiale si CPE-uri.
    (b) Pregăteste statistici, rapoarte, analize in cadrul diviziei sau pentru alte entitati interne sau pentru terti pentru a facilita activitatea acestora.
    (c) Participa in proiecte initiate in cadrul diviziei pe domeniul legat de manegementul firmelor terte si coordoneaza activitatea de guvernanta.

    RESPONSABILITATI :

    Furnizează suport administrativ general presupunând colectarea, rezumarea şi analizarea de informaţii si documente in vederea verificarii stocurilor de materiale si CPE-uri.
    Analizeaza nivelul stocului aflat la terti  (ex. valoare medie pe ultimele 3 luni) si calculeaza nivelul garantiei
    Centralizarea listelor de inventar de la Auditorii tehnici, compararea cu stocul scriptic si transmiterea ajustarilor catre Controlling pentru a fi operate in sistemele informatice (Oracle Inventory)
    Inventarierea stocurilor de materiale si echipamente aflate in gestiunea firmelor terte;
    Monitorizarea stocurilor de materiale si echipamente aflate in gestiunea firmelor terte;
    Urmarirea stocurilor si intocmirea rapoartelor de creditare/debitare si previzionare bugetare pentru filmele terte;
    Evaluarea cazurilor pasibile de aplicare de penalitati catre terti. Validarea finala va fi facut de catre managerul direct;
    Gestionează reclamaţiile tertilor privind dotarea cu materiale;
    Urmareste desfasurarea corecta a proceselor logistice specifice proiectului Apolodor si sesizeaza imediat orice neconcordanta catre managerul echipei;
    Coordoneaza activitatile de inventariere si ofera suport specialistilor suport terti in activitatile de auditare;
    Colaboreaza cu echipa responsabila de livrarea materialelor/CPE si auditarea stocurilor din Departamentul Controlul Costului si Performanta Romania si cu echipele responsabile din zona de logistica, procurement si hardware management;
     
    b. Pregăteste statistici, rapoarte, analize in cadrul diviziei sau pentru alte entitati interne sau pentru terti  pentru a facilita activitatea acestora.
    Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând şi analizând date din diferite surse;
    Colectează şi consolidează date pentru a întocmi şi/sau actualiza statistici tehnice şi de afaceri pentru uz intern sau extern;
    Organizează şi păstrează documente financiare sau tehnice complexe şi/sau confidenţiale şi dacă este necesar caută informaţiile suplimentare solicitate, verificând completitudinea şi acurateţea acestora;
    Caută o mare varietate de informaţii solicitate, colectând şi prelucrând date şi statistici din diferite surse şi pregăteşte grafice şi tabele pentru prezentări sau includere în rapoarte;
    Pregăteşte rapoarte curente şi analizează tendinţe, colectând date dintr-o multitudine de surse din interiorul sau exteriorul departamentului;
    Efectuează analize specifice la cererea managementului urmând proceduri şi instrucţiuni bine stabilite, consolidând şi sintetizând informaţiile conform scopului analizei;
    Poate efectua activităţi de secretariat presupunând dactilografiere, îndosariere, efectuarea pregătirilor necesare pentru întâlniri şi călătorii, etc. pentru a facilita comunicarea şi relaţiile cu firmele terte
     c.  Participa in proiecte initiate in cadrul diviziei pe domeniul legat de manegementul firmelor terte.
    Este responsabil de intocmirea documentatiei necesare automatizarii activitatilor BAU;
    Ofera suport pe proiectele initiate in cadrul Directiei Executive Procese Clienti in care este implicat;
    Asigura suport pentru terti si coordoneaza activitati de guvernanta operationala;
    Desfasoara activitati de monitorizare si control a proceselor in scopul imbunatatirii experientei clientilor care interactioneaza cu personalul firmelor terte;
    Asigura suport Specialistilor suport in introducerea lucrarilor in e-Procurement;
    Contributie la pregatirea materialelor de instruire si  efectiv la instruirea tehnicienilor tertilor;
    Colaborează cu departamentul audit în vederea respectării procedurilor şi proceselor de lucru în vigoare; Propune imbunatatiri ale proceselor si procedurilor in vigoare;
    Semnalizeaza devieri de la valorile tinta ale indicatorilor de performanta ai tertilor si abaterile de la respectarea regulilor si procedurilor de lucru in vigoare. Poate propune masuri de remediere, care sa fie analizate impreuna cu echipele operationale si de vanzari pentru a sustine indeplinirea obiectivelor asumate;
    Participa la sedinte de lucru, workshop-uri, conferinte in care se analizeaza proiectele curente si viitoare, pentru a intelege si translata in analize concrete evolutia activitatilor versus planul de afaceri asumat;
    Colaboreaza cu toate Departamentele implicate in procesele ce presupun  lucrul cu firmele terte.
    Utilizeaza aplicatiile necesare extragerii, prelucrarii si vizualizarii informatiilor ( ex: WFM, Carisma, e-Procurement, CRM Fusion, RMS, E2E KPI, SO, Atlas – lista nu este restrictiva)
     
     
    Studii:

    Absolvent studii superioare domeniul economic/tehnic;
     
    Experienţa în muncă:

    Experienta de minim 2 ani in activitati de monitorizare activitati operationale si managementul stocurilor  pe procese E2E;
    Experienta de minim 1 an in telecomunicatii;
    Experienta anterioara in industrii diferite constituie un avantaj;
    Participarea in proiecte internationale constituie un avantaj.
     
     
    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

     
    Cunostinte avansate de operare pe calculator in programele Microsoft Office: Excel, Power Point;
    Capacitate ridicata de intelegere a managementului stocurilor;
    Analiza - nivel avansat   (experienta in modelare cu ajutorul Microsoft Excel);
    Cunostinte de lucru cu aplicatii de tip WFM;
    Abilitati de urmarire si control;
    Cunostinte de operare in  sisteme financiare constituie un avantaj;
    Bune  abilitati de comunicare si prezentare;
    Orientare catre client;
    Orientare catre rezultate;
    Comportament integru;
    Capacitatea de a lucra in echipa si de a realiza o atmosfera de lucru propice;
    Gindire logica, initiativa,  disponibilitatea de a invata lucruri noi;
    Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
    Capacitatea de a respecta termenele stabilite;
    Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
    Limba engleza;
    Posesor carnet auto tip B;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI, Otopeni, Chitila,

    Vezi job-uri similare (129)