Reprezentant Magazin Telekom

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Magazin Telekom active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2016
    Remote work: On-site

    SCOP:  Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand standardele si
          politicile companiei.
     
    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    o    Intampina clientii si le prezinta varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
    o    Face recomandari – in mod profesionist – privind produsele si serviciile companiei, astfel:
    o    Identifica corect cererea clientului;
    o    Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei – legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
    o    Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
    o    Cunoaste permanent care este stocul magazinului;
     
    o    Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei; asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
    o    Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
    o    Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
    o    In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de:
    o    Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
    o    Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
    o    Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
    o    Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
    o    Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
    o    Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
    o    Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
    o    Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
    o    Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
    o    Aprovizioneaza si aranjeaza  produsele pe rafturi – de cate ori este necesar – in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
    o    Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
    o    Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
    o    Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
    o    Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
    o    Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin.
     
    CERINTELE POSTULUI:
    Studii:
    o    Studiile medii finalizate.
     
    Experienţa în muncă:

    o    Preferabil 1 an experienta intr-un rol similar;
    o    Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet).
    o    Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronice
     
    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    o    Orientare către client;
    o    Initiativă;
    o    Soluţionarea problemelor;
    o    Muncă în echipă.
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (129)