Contact Center Advisor

Angajator: I.FUTURE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    I FUTURE belongs to a Group of companies with multinational presence across various parts of the globe.
    Our goal is developing individuals by building a strong foundation towards their employable future, supporting both personal and corporate goals.

    Cerinte

    - Persoana dinamica si motivata
    - Orientare catre client si vanzare
    - Capacitatea de a lucra sub presiune
    - Limba engleza – nivel conversational (nice to have)
    - Atentie la detalii
    - Foarte bune abilitati de comunicare
    - Experienta in call-center este de dorit

    Responsabilitati

    Raspunde tuturor solicitarilor clientilor intr-o maniera profesionista pentru a proiecta o imagine pozitiva a companiei.
    - Se asigura ca expedierile sunt corect preluate si procesate
    - Previne pierderea de clienti si venituri si evita escaladarea cererilor, tratand toate reclamatiile diplomatic pentru a restabili increderea in serviciile companiei
    - Ofera un serviciu eficient, prompt si orientat spre vanzare tuturor clientilor, astfel incat sa se maximizeze contributia si atingerea tintelor de venit propuse.
    - Raporteaza direct catre Contact Center Supervisor