Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Comercial
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EBC active.Vezi toate job-urile Asistent Comercial active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.
Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.
- Studii superioare finalizate;
- Stăpânirea a cel puțin una dintre limbile franceză și engleză;
- Persoană plăcută, dinamică, atentă la detalii și meticuloasă;
- Preocuparea pentru gastronomie reprezintă un mare avantaj;
- Cunoașterea foarte bună a pachetului Microsoft Office;
- Capacitate de auto-organizare, capacitate de analiză;
- Abilități de comunicare foarte bune, persuasiune;
- Persoană activă, energică, cu viteză de reacție crescută;
- Orientarea către client, pe găsirea de soluții;
- Persoană responsabilă;
- Atitudine pozitivă, corectitudine, spirit de echipă.
- Întocmește cererile de ofertă și comenzile clienților corporate respectând procedurile comerciale până la contactarea clienților ulterior livrării de produse;
- Administrează pagina web, actualizează produsele și informațiile de pe site;
- Actualizează în permanență baza de date cu detaliile de contact ale clienților noi;
- Evaluează stocurile de produse și atenționează atunci când este nevoie de realizarea unei comenzi către furnizori;
- Transmite propunerile de comandă către persoanele responsabile;
- Colectează comenzile din partea persoanelor responsabile;
- Trimite către furnizori comenzile de produse;
- Verifică facturile proforme emise de către furnizori ‐ date de facturare, produse, cantități, prețuri ‐ și le corectează/validează după caz;
- Organizează transportul comenzilor de la furnizori, ținând cont de condițiile specifice pentru fiecare tip de marfă (temperatura controlată, termperatura ambientă, tip de mașină, costuri etc.);
- Trimite la departamentul contabil facturile de marfă finale la timp pentru recepția produselor;
- Notifică furnizorii despre eventualele erori de facturare și vicii ale comenzilor primite (diferențe faptic/scriptic; deprecieri de marfă; termene de valabilitate prea mici etc).
Salariu competitiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent de farmacie in Bucuresti si Ilfov Aplica fara CV | |
ASISTENT DE VÂNZĂRI BUCURESTI, | |
Lucrator comercial cu atributii de casier BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (42) |
Raporteaza eroarea la