Asistent (a) administrativ "Travaux"

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent (a) administrativ "Travaux" active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Sunteți:



    Bărbat/femeie.



    Iubiţi limba franceză, comunicaţi la nivel avansat (B2) și vă treziţi uneori  gândind cu voce tare « en français ».



    Sunteţi dispus(ă) la o formare în Franța de 6 luni.
    Proactivitatea vă definește, puteţi urmări  o mulţime de proiecte cu aceeași  rigoare și supleţe.
    Sunteţi  organizat(ă),  și știţi să prioritizati.    
    Sunteţi descurcareţ(ă), autonom(ă), entuziast(ă), deci …sunteţi persoana perfectă și vă asteptăm în echipa de  « Support Travaux » (pentru Franța) la sediul nostru din București. 

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ al Departamentului « Travaux », misiunea ta va consta în:



     



    Oferirea de support administrativ în proiectele de întreținere și reabilitare a magazinelor din Franța prin :



    - gestionarea relației cu diverșii concesionari, cu firmele de întreținere, cu administrațiile locale



    - verificarea și validarea facturilor, a documentelor și a devizelor



    - relansarea diverșilor prestatari



    - gestionarea de tabele



    - realizarea rapoartelor de activitate. 

    Alte informatii

     Beneficii :


    - Formare la nivel internaţional (6 luni în Franța)
    - Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (43)