Inginer Calitate Telecom

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FAIST Mekatronic active.


Vezi toate job-urile Inginer Calitate Telecom active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: FAIST Mekatronic
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    FAIST Mekatronic face parte din divizia de metale usoare a grupului FAIST International Group. Incepand din 2005, fabrica FAIST din Oradea este furnizor de componente pentru infrastructura telecom si industria auto. In prezent, fabrica are un numar de peste 1300 angajati. Te invitam si pe tine! Aici e locul unde experienta ta si tehnologia noastra garanteaza succesul!

    Cerinte

    Cunoştinţe

    Certificat de Auditor Intern ISO 9001
    Norme de securitate a muncii - nivel de bază
    Norme de protecţia mediului - nivel de bază


    Competenţe

    Kaizen/5S/Six sigma - nivel mediu
    Orientare către client - nivel avansat
    Atenţie la detalii - nivel avansat
    Judecată//Rezolvarea problemelor - nivel mediu
    Abilitati interpersonale – nivel mediu
    Capacitatea de planificare şi organizare - nivel mediu
    Capacitatea de a lua decizii operaţionale - nivel mediu

    Operare PC (MS Office) Word - nivel de bază;
    MS Office – nivel mediu;

    Engleză – nivel avansat;

    Minim 1 an într-un post similar.

    Responsabilitati

    1. Monitorizarea calităţii produselor fabricate şi analiza defectelor.

    • Coordonează echipa de controlori calitate şi analizează zilnic raportările lor
    pentru a lua la cunoştinţă toate problemele de calitate apărute în proces.
    • Analizează problemele de calitate semnalate împreună cu persoanele implicate
    din producţie luând decizia finală (rebut / remediere).
    • Urmăreşte nivelul calitativ al produselor remediate.
    • Monitorizează costul rebuturilor, remedierilor interne, acţiunilor de sortare
    interne/client.
    • Administrează Zona de Aşteptare pentru piesele găsite neconforme în procesul
    de producţie.
    • Propune soluţii de îmbunătăţire a proceselor.
    • Elaborează Control Plan şi SIP pentru produsele noi din aria de responsabilitate.
    • Menţine, îmbunătăţeşte şi actualizează documentele de calitate din aria de
    responsabilitate (Control Plan, SIP).

    2. Administrarea şi soluţionarea reclamaţiilor de calitate primite de la clienţi pentru produsele de care răspunde.

    • Asigură distribuirea reclamaţiilor primite de la client persoanelor implicate intern.
    • Înregistrează reclamaţiile în baza de date.
    • Caută soluţii pentru rezolvarea reclamaţiilor împreună cu persoanele implicate
    intern.
    • Asigură actualizarea planului de control în urma reclamaţiilor primite de la client
    pentru produsele din aria de responsabilitate.
    • Se deplasează la sediul clientului atunci când este nevoie în urma reclamaţiilor
    de calitate primite.


    Alte informatii

    De ce sa lucrezi alături de noi:

    Principiile Politicii de Compensaţii şi Beneficii:
    - Succesul companiei este şi succesul angajaţilor
    - Echitate internă şi competitivitate pe plan extern.

    Salariu competitiv
    Bonus anual de performanţă
    Marire salarială anuală
    Program de training
    Bonus loialitate
    Transport asigurat
    Tichete de masă şi acces la cantină

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Oradea,