Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Inginer Calitate Telecom
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FAIST Mekatronic active.Vezi toate job-urile Inginer Calitate Telecom active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | FAIST Mekatronic |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.12.2016 |
Remote work: | On-site |
FAIST Mekatronic face parte din divizia de metale usoare a grupului FAIST International Group. Incepand din 2005, fabrica FAIST din Oradea este furnizor de componente pentru infrastructura telecom si industria auto. In prezent, fabrica are un numar de peste 1300 angajati. Te invitam si pe tine! Aici e locul unde experienta ta si tehnologia noastra garanteaza succesul!
Cerinte
Cunoştinţe
Certificat de Auditor Intern ISO 9001
Norme de securitate a muncii - nivel de bază
Norme de protecţia mediului - nivel de bază
Competenţe
Kaizen/5S/Six sigma - nivel mediu
Orientare către client - nivel avansat
Atenţie la detalii - nivel avansat
Judecată//Rezolvarea problemelor - nivel mediu
Abilitati interpersonale – nivel mediu
Capacitatea de planificare şi organizare - nivel mediu
Capacitatea de a lua decizii operaţionale - nivel mediu
Operare PC (MS Office) Word - nivel de bază;
MS Office – nivel mediu;
Engleză – nivel avansat;
Minim 1 an într-un post similar.
1. Monitorizarea calităţii produselor fabricate şi analiza defectelor.
• Coordonează echipa de controlori calitate şi analizează zilnic raportările lor
pentru a lua la cunoştinţă toate problemele de calitate apărute în proces.
• Analizează problemele de calitate semnalate împreună cu persoanele implicate
din producţie luând decizia finală (rebut / remediere).
• Urmăreşte nivelul calitativ al produselor remediate.
• Monitorizează costul rebuturilor, remedierilor interne, acţiunilor de sortare
interne/client.
• Administrează Zona de Aşteptare pentru piesele găsite neconforme în procesul
de producţie.
• Propune soluţii de îmbunătăţire a proceselor.
• Elaborează Control Plan şi SIP pentru produsele noi din aria de responsabilitate.
• Menţine, îmbunătăţeşte şi actualizează documentele de calitate din aria de
responsabilitate (Control Plan, SIP).
2. Administrarea şi soluţionarea reclamaţiilor de calitate primite de la clienţi pentru produsele de care răspunde.
• Asigură distribuirea reclamaţiilor primite de la client persoanelor implicate intern.
• Înregistrează reclamaţiile în baza de date.
• Caută soluţii pentru rezolvarea reclamaţiilor împreună cu persoanele implicate
intern.
• Asigură actualizarea planului de control în urma reclamaţiilor primite de la client
pentru produsele din aria de responsabilitate.
• Se deplasează la sediul clientului atunci când este nevoie în urma reclamaţiilor
de calitate primite.
De ce sa lucrezi alături de noi:
Principiile Politicii de Compensaţii şi Beneficii:
- Succesul companiei este şi succesul angajaţilor
- Echitate internă şi competitivitate pe plan extern.
Salariu competitiv
Bonus anual de performanţă
Marire salarială anuală
Program de training
Bonus loialitate
Transport asigurat
Tichete de masă şi acces la cantină
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
INTERNSHIP - Quality BUCURESTI, | |
Moderator de Conținut - Entry level Aplica fara CV | |
Quality Engineer - Tires Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (68) |
Raporteaza eroarea la