Planner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FAIST Mekatronic active.


Vezi toate job-urile Planner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: FAIST Mekatronic
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 07.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    FAIST Mekatronic face parte din divizia de metale usoare a grupului FAIST International Group. Incepand din 2005, fabrica FAIST din Oradea este furnizor de componente pentru infrastructura telecom si industria auto. In prezent, fabrica are un numar de peste 1300 angajati. Te invitam si pe tine! Aici e locul unde experienta ta si tehnologia noastra garanteaza succesul!

    Cerinte

    Studii superioare, preferabil Ştiinţe Economice
    Capacitatea de planificare şi organizare - nivel avansat
    MS Office – nivel bun; Excel avansat
    Operare SAP (ERP) - nivel bun
    Limba engleză – nivel avansat
    Minim 1 an experienta într-un post similar
    Experienţă anterioară în logistică şi planificare prezintă avantaj.

    Responsabilitati

    Rolul tau:
    Administrarea portofoliului de produse al firmei în sistemele de previziuni şi baze de date.

    Provocarile postului:
    1. Planificare producţie
    - În funcţie de comenzile clienţilor, forecast-urile acestora, contractelor semnate şi strategia companiei se ocupă de planificare producţiei pentru fiecare secţie în parte
    2. Confirmarea comenzilor către clienţi şi planificarea livrărilor în conformitate
    - Comenzile de la clienţi trebuie confirmate de către planner în maxim 48 de ore de la primire acestora.
    - Confirmarea trebuie să fie clară, ţinând cont şi de timpi de transport pentru fiecare locaţie, iar dacă există impedimente în respectarea cerinţelor clientului plannerul trebuie să trimită toate informaţiile (cauza, propunere nouă) persoanei responsabile de relaţia cu clienţii. Termenele de livrare trebuie agreate şi comunicate în scris clientului prin persoana responsabilă de clienţi sau direct dacă aceasta nu este prezentă.
    3. Realizare şi trimitere diferite rapoarte: de vânzări, planificat vs. realizat, forecast vânzări, etc
    - În confirmitate cu comenzile deschise şi forecast-urile primite de la clienţi, plannerul trebuie să întocmească şi să trimită managementului companiei diferite analize şi rapoarte conform cerinţelor.

    Beneficii
    - Bonus Anual
    - Salariu Competitiv
    - Transport Gratuit
    - Training
    - Măriri Salariale
    - Bonus loialitate
    - Concediu Suplimentar
    - Tichete de Masă

    Alte informatii



     


     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Aplica fara CV
    Oradea,

    Vezi job-uri similare (11)