Warehouse Keeper/Supervisor- Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Warehouse Keeper/Supervisor- Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 08.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC România înseamnă o familie cu peste 1.500 de angajați, unită de un scop comun. Suntem o parte esențială a Coca-Cola HBC Group, cel mai mare îmbuteliator și partener al The Coca-Cola Company la nivel mondial. Misiunea noastră este de a aduce bucurie celor 595 de milioane de consumatori, grație unui portofoliu ce cuprinde peste 136 de branduri cu recunoaștere globală și locală, pentru momentele care contează cu adevărat, timp de 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

    Reprezentăm o echipă cu adevărat puternică și talentată, care obține rezultate superioare datorită succeselor și învățării, zi de zi.
    De peste 30 de ani, Coca Cola HBC România face ca excelența în operațiuni să fie un beneficiu pentru clienți, furnizori, consumatori și angajați.
    Avem convingerea că oamenii noștri sunt ingredientul secret al Coca-Cola HBC.


    Cerinte

    • Minim Studii liceale absolvite, cunostinte tehnice.
    • Minim 2 ani in domeniul mecanic/electric.
    • Experienta intr-o pozitie similara in cadrul unui depozit, intr-o companie multinationala.
    • Abilitatea de a lucra cu cifre;
    • Cunostiinte de gestionare a materiilor si materialelor;
    • Cunostinte avansate de operare PC (pachetul Microsoft Office, Lotus, programe integrate de gestiune)
    • Gasirea de solutii la problemele aparute,
    • Abilitati de planificare si organizare,
    • Abilitati de analiza si decizie.

    Valori si Atitudini:

    • Pasiune,
    • Capacitate de analiza si sinteza,
    • Spirit de lider, organizatoric,
    • Ratiune,
    • Focalizare,
    • Obtinerea de rezultate,
    • Munca in echipa,
    • Comunicare,
    • Dezvoltarea capabilitatilor,
    • Disciplina,
    • Managementul schimbarii.

    Responsabilitati

    Intocmeste cererile de achizitie pe baza solicitărilor de materiale si piese de schimb ale departamentului si pe baza rapoartelor din sistem privind nivelele minime ale stocurilor si lanseaza comenzile dupa obtinere aprobarilor scrise a sefului de departament si persoanelor implicate.
    •Intocmeste actele pentru recepţia cantitativa si calitativa ale bunurilor .
    •Intocmeste toate documentele primare de gestionare a bunurilor ( nota de recepţie , fisa de magazie , bon de consum ) la fiecare mişcare a stocului si se asigura ca acestea sunt semnate.
    •Urmareste zilnic, stadiul cererilor de achizitie intocmite, instiinteaza Dep. Aprovizionare asupra comenzilor aprobate care trebuie trimise la furnizor.Semnalează pe cale ierahica eventualele intirzieri , disfunctionalitati , etc. privind aprovizionarea cu bunurile solicitate
    •Răspunde de depozitarea corespunzătoare a bunurilor recepţionate conform următoarelor cerinţe :- bunurile depozitate sa poată fii identificate uşor si rapid după denumire si date de identificare (cod SAP.), bunurile depozitate sa fie ferite de factori distructivi, conform instrucţiunilor furnizorului .
    •Pregateste documentele necesare procesului de inventariere si raspunde de corectitudinea acestor documente.
    •Gestioneaza procesul de standardizare a pieselor ce necesita coduri SAP globale.
    •Verifica corectitudinea cererilor pentru standardizare piese si creaza coduri SAP locale pentru toate locatiile din BU la solicitarea acestora.
    •Raspunde de implementarea actiunilor corective rezultate in urma auditurilor si evaluarilor SAP
    •Răspunde de predarea la timp catre Dep.Financiar a actelor referitoare la bunurile recepţionate.
    •Este obligat sa predea situaţia stocului către Departamentul Financiar si seful sau direct in termenele stabilite cu acestia
    •Monitorizeaza si raporteaza saptamanal evolutia stocurilor valorice din locatii ctre persoanele abilitate
    •Realizeaza setari MRP pentru piesele din toate locatiile in urma solicitarii acestora.
    •Realizeaza si raspunde de corectitudinea transferurilor de piese la nivel local si national.
    •Are un plan de dezvoltare si il urmeaza
    •Acorda suport colegilor din celelalte locatii pentru procesul SAP piese schimb.
    •Colaboreaza cu Dep Financiar pentru buna desfasurare a procesului de inventariere
    •Acorda suport colegilor din productie si mentenanta pentru identificarea pieselor.
    •Furnizeaza datele solicitate de catre Dep Audit intern si extern
    •Participa la analizele privind reducerea stocului de piese
    •Monitorizeaza saptamanal evolutia stocurilor pentru piesele care au setate MRP si propune achizitionarea

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Arad, Timisoara, Titu,

    Vezi job-uri similare (17)