Implementation & Support Lead

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXPREMIO active.


Vezi toate job-urile Implementation & Support Lead active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: EXPREMIO
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    1. Experienta minima in analiza de business, documentarea de manuale de utilizare, training si in configurare software enterprise de orice fel.
    2. Intelegerea unui model de date si parcurgerea bazelor de date prin interogari SQL.
    3. Analiza de date rezultate din rapoartele existente si interogari SQL folosind Microsoft Excel dar si unelte de vizualizare date.
    4. Comunicare si empatie pentru interactiunea cu colegii si clientii.
    5. Cunostinte minime HTML pentru adaptarea templateurilor de email si notificari sau disponibilitatea de invatare.

    Responsabilitati

    1. Documentarea functionalitatilor platformei CRM in ce priveste utilizarea de catre clienti, administrarea si configurarea platformei.
    2. Configurarea platformei CRM pentru clienti noi ai Expremio impreuna cu echipa de proiect.
    3. Coordonarea dezvoltarii elementelor digitale pentru clientii noi si existenti ai Expremio care folosesc platforma Egenda CRM.
    4. Adaptarea manualelor de utilizare pentru clienti noi si existenti care folosesc platforma Egenda.
    5. Efectuarea de sesiuni de training impreuna cu clientii.
    6. Mentinerea relatiei cu clientii existenti, oferirea de suport functional in utilizare in intervalul ora 9AM - 9PM.
    7. Pregatirea de rapoarte pentru clientii care solicita aceste rapoarte.
    8. Escalarea cerintelor clientilor care nu sunt adresate de catre platforma pentru evaluare, analiza si implementare.
    9. Organizarea de sesiuni demo ale platformei.

    Alte informatii

    Pozitia este full-time si necesita deplasare in tara in 30% din timp.

    Despre Expremio:
    1. Startup care proceseaza tranzactii de fidelitate in valoare de 20 mio EUR anual pentru clienti din Horeca cum ar fi: City Grill, Henri Coanda Airport, Sergiana, Radisson Blu, Marriott, Hilton, Ana Hotels, etc.
    2. In procesul de a dezvolta o noua platforma care necesita stabilitate pe cea anterioara cat si o intelegere mai buna asupra lucrurilor care trebuiesc imbunatatite.
    3. Ambitii de extindere in alte piete in Europa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (472)