Agent Servicii Clienti (Full-time)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Agent Servicii Clienti (Full-time) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Obiective:
    - Solutionarea solicitarilor de informatii si asistenta tehnica de prim nivel prin preluarea apelurilor intrate pe linia de asistenta telefonica si procesarea solicitarilor primite prin email/fax sau alte canale;
    - Pastrarea unui nivel ridicat al calitatiii serviciului prin minimizarea timpului de raspuns, optimizarea timpului de apel si oferirea celor mai bune solutii, promovand produsele si serviciile companiei.

    Cerinte:
    - Studii finalizate;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Proactivitate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Ce vei face?
    - Vei acorda asistenta si consiliere clientilor interni (BDE) si externi (Agenti);
    - Vei furniza informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei;
    - Vei solutiona cererile de modificare in profilul clientului conform procedurilor departamentului;
    - Vei inregistra sugestiile, sesizarile si reclamatiile venite din partea clientilor interni si externi si vei transmite acestea catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil.

    Beneficii:
    - Program flexibil;
    - Salariu fix motivant;
    - Tichete de masa;
    - Bonusuri;
    - Asigurare medicala.

    Cod Anunt: 260916AI