Customer Service Representative - Italiana
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Customer Service Representative - Italiana active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.11.2016 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
APT Human Resources deschide o poziție de Customer Service Representative cu limba italiană pentru o companie germană din Brașov.
- Limba italiană (spoken&written) - nivel avansat;
- Good PC operating skills;
- Abilități foarte bune de comunicare și relaționare interpersonală.
Rolul angajatului va consta în a oferi suport clienților telefonic, e-mail/chat și în a le rezolva problemele prin oferirea de asistență cu informații specifice.
Alte informatii
Ce oferim:
-Salariu fix;
-Induction Training;
-Bonus individual de performanță asigurat în prima lună de angajare;
-Bonus bianual.
Beneficii:
- Asigurare privată de sanatate;
- Discount – facilități sportive&medicale.
- Pachet de relocare inclus pentru candidații din afara Brașovului.
Avantaje:
-Acces la biblioteca privată a companiei;
-Posibilitate de a avansa în cadrul companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Customer Services Agent with French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (368) |
Raporteaza eroarea la