Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    Pentru noi e foarte important să ai studii superioare finalizate, să comunici fluent în limba franceză, atât verbal cât şi în scris, să lucrezi la un nivel avansat cu Excel, Word, Power Point, să ai permis de conducere categoria B şi să conduci în mod activ.

    În plus, ne aşteptăm să ai aptitudini foarte bune de planificare şi organizare, de comunicare şi relaţionare cu toate nivelele ierarhice, atenţie la detalii, orientare către rezultate şi capacitatea de a te adapta fiecărui context.


    Responsabilitati

    Scopul job-ului: vei asigura suportul administrativ necesar desfăşurării tuturor proceselor legate de activitatea direcţiei juridice.

    Vei raporta direct Directorului Direcţiei juridice şi vei lucra, în principal, la sediul Renault Romania din West Gate Business Center, însă vei avea deplasări şi în alte locaţii ale grupului precum şi la diverse autorităţi publice, în funcţie de specificul activităţilor (circa 30% din timp).

    În rolul de office manager te vei întâlni cu activităţi variate, cu diferite grade de complexitate iar în majoritatea timpului te vei ocupa cu :

    -traducerea în/ din franceză a textelor specifice Direcţiei Juridice (contracte, documentaţii, corespondenţă, prezentări)
    -oferirea de suport pentru redactarea notelor, adreselor, contractelor şi a altor documente legale
    -gestionarea contractele direcţiei juridice şi întocmirea, cu ajutorul aplicaţiilor interne, a unor statistici şi rapoarte care reflectă stadiul activităţilor derulate în departament
    -menţinerea relaţiei cu colaboratorii externi (case de avocatură, firme de audit, notariate, instituţii publice) şi cu clienţii interni, din celelalte departamente ale grupului
    -organizarea evenimentelor interne (teambuilding, şedinţe, întâlniri cu furnizori, vizite de lucru din alte ţări, delegaţii, conferinţe internaţionale)
    -planificarea concediilor echipei şi a formărilor (interne si externe) în colaborare cu echipa de resurse umane


    Dacă deţii şi autorizaţie de traducător, vei asigura serviciile de interpretare şi traducere autorizată în relaţia cu instanţe judecătoreşti, parchete, notariate, organe de poliţie sau alte organe ale administraţiei publice române sau străine, certificând documentele traduse cu parafa profesională.

    Autorizaţia de traducător pentru limba franceză nu e obligatorie, dar reprezintă un avantaj.

    Alte informatii

    La noi vei găsi:

    Un mediu de lucru prietenos, dinamic şi bazat pe performanţă
    Posibilităţi de dezvoltare profesională şi planificare a carierei
    Expunere la proiecte internaţionale
    Participări la evenimente corporate şi cele specifice industriei
    Asigurare privată de sănătate
    Un program de beneficii şi compensaţii atrăgător

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (259)