Key Account Ana Pan

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ana Pan active.


Vezi toate job-urile Key Account Ana Pan active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Ana Pan
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Ana Pan este un reper in domeniul cofetariei, patiseriei si panificatiei pe piata din Bucuresti. Fondata in 1990, Ana Pan are acum o retea de 14 de magazine in Capitala.
    Vino într-o echipă super! It’s cool to be oldschool!

    Cerinte


    Candidatul ideal:

    - Absolvent al unei facultati cu profil economic, marketing, tehnologie alimentara, ideal masterand al unui program relationat cu activitatea firmei
    - Experienta (min 3 an) intr-o pozitie similara (asistent vanzari/comercial/relatii cu clientii)
    - Foarte bune cunostinte de operare PC (MS Office)
    - Limba engleza cel putin nivel mediu
    - Abilitati de comunicare, onest, ambitios, analitic, energic, cu abilitati puternice de munca in echipa
    - Constituie un avantaj cunoasterea programului Charisma ERP
    - Dispus la munca de teren - vizite la sediul clientilor

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    In acest rol ai oportunitatea sa te dezvolti profesional, sa contribui la dezvoltarea relatiei cu clientii corporate, sa te perfectionezi in utilizarea unui sistem informatic performant si complex, vei putea sa-ti imbunatatesti abilitatea de a relationa cu colegii din departamentele companiei si alti colaboratori.
    Vei realiza analize financiare privind activitatea de vanzari ce conduc la decizii importante in strategia de dezvoltare a companiei.
    Vei contacta clientii departamentului corporate si poti veni cu idei privind atragerea de noi client si securizarea celor existenti.
    Vei introduce comenzile de la clienti in sistemul informatic Charisma si urmari realizarea si distributia acestora, conform cerintelor clientului;
    Vei tine legatura cu clientii in ceea ce priveste realizarea comenzilor, urmarirea platilor, transportul produselor la client;
    Vei avea grija de updatarea preturilor si a produselor in programul Charisma;
    Vei realiza diverse analize financiare pentru departamentul vanzari corporate
    Vei verifica permanent, impreuna cu coordonatorul departamentului vanzari corporate si departamentul financiar-contabilitate, corectitudinea pretului de facturare si a termenului de plata;
    Vei realiza si distribui ofertele catre clientii corporate si potentiali clienti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    2700 - 3200 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (719)