Asistent Administrativ (F/M)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FOX EXPERT - SOLUTII RESURSE UMANE active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrativ (F/M) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: FOX EXPERT - SOLUTII RESURSE UMANE
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    FOXexpert ofera solutii resurse umane complete si customizate: recrutare, consultanta, salarizare, administrare personal, evaluare si dezvoltare organizationala.
    Investim energie, pasiune si experienta pentru a oferi cel mai bun rezultat partenerilor nostri.
    Solutiile noastre.Rezultatele voastre!
    Mai multe despre noi: www.solutiiresurseumane.ro

    Cerinte

    Studii superioare
    Experienta in domeniu de min. 1 an pe o pozitie similara/domeniu similar
    Cunostinte bune operare PC MSOffice
    Limba engleza scris/vorbit
    Orientare catre solutii, rezolvarea rapida a cerintelor
    Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
    Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    Capacitate de a respecta termene limita
    Atentie catre detalii
    Placere si abilitate de a invata lucruri noi
    Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
    Permis conducere : CAT B.

    Responsabilitati

    Indeplinirea activitatilor zilnice administrative
    Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si Arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
    Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    Actualizarea bazei de date documente
    Rezervari hotel parteneri externi, etc.
    Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

    Alte informatii

    Clientul nostru este o companie de productie si distributie energie electrica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (49)