Receptionera part-time (program 14:30- 19:00)

Angajator: AKKA ROMSERV
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Akka Technologies Group, the main player on the engineering and technological consulting market, provides services to large companies in their innovative process. Since 2006, Akka Romserv, the Romanian branch of the group, is one of the most important technical services providers in Romania.

    Cerinte

    Programul de lucru al viitoarei noastre colege : L-V, in intervalul 14:30-19:00!! Rugam doar persoanele interesate de acest program si care indeplinesc cerintele de mai jos sa aplice la acest post.
    Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu ( B1)
    Cunostinte de secretariat
    Abilitati foarte bune de planificare/organizare si comunicare
    Cunostinte de operare in pachetul Microsoft Office
    Atentie la detalii, gandire analitica si logica
    Atitudine pozitiva, sociabila
    Adaptabilitate la diverse context, disponibilitatea de a invata lucruri noi
    Responsabilitate, dinamism
    Capacitate de gestionare a mai multor sarcini

    Responsabilitati

    Receptionare, inregistrare si trimitere corespondenta
    Receptionare apeluri telefonice si redirectionarea lor catre persoanele cautate
    Primirea si inregistrarea vizitatorilor, asigurarea protocolului delegatiilor/clientilor veniti in societate
    Intâmpină (şi conduce in Sali sau birouri) persoanele pe care managerii/recrutorii urmează să le întâlnească;
    Organizează şi coordonează întâlniri in sediu;
    Aprovizionare cu produse de protocol : apa, cafea, suc, ceai, patiserie etc

    Eliberarea cardurilor de acces si completarea formularelor specifice
    Respecta regulile de acces al persoanelor straine in spatiul de birouri
    Tine evidenta stocurilor produselor din magazie
    Urmareste efectuarea serviciilor de curatenie conform contractului de prestari servicii
    Aprovizioneaza cu materiale specifice necesare desfasurarii activitatii zilnice in cadrul firmei (papetarie-birotica,etc.) si de asemenea le transporta si le depoziteaza in magazia firmei
    Informeaza Seful de birou administrativ despre obiectele deteriorate in firma in vederea casarii
    Personalizarea badge-urilor de acces si crearea de etichete de birou
    Urmarirea efectuarii mentenantei la sistemul de control acces in companie
    Tine evidentia serviciilor de mentenanta si intretinere la aparatele electrice din companie (cafetiere, aparate de apa, masini de spalat etc)
    Noteaza actiunile ocazionate de plecari si sosiri ale angajatilor in companie
    Alte sarcini la cererea responsabililor directi in perimetrul de activitate corespunzator