Receptionera part-time (program 14:30- 19:00)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile AKKA Romserv (Akkodis) active.Vezi toate job-urile Receptionera part-time (program 14:30- 19:00) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | AKKA Romserv (Akkodis) |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.12.2016 |
Remote work: | On-site |
Akkodis Romania team currently counts over 800 engineers and IT experts who work on local and global projects, in industries such as Automotive&Transport, Aerospace&Defense, IT&C, Life Science&Health, Energy&Clean Technology.
We have been active for over 17 years in Romania and have six competence centers in Bucharest, Pitesti, Titu, Iasi, Cluj and Timisoara.
Smart Industry is where digital and engineering converge into a connected world - reshaping entire industries and providing solutions for some of the world’s toughest challenges.
At Akkodis, we bring digital and engineering solutions together, creating a smarter future for everyone.
Programul de lucru al viitoarei noastre colege : L-V, in intervalul 14:30-19:00!! Rugam doar persoanele interesate de acest program si care indeplinesc cerintele de mai jos sa aplice la acest post.
Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu ( B1)
Cunostinte de secretariat
Abilitati foarte bune de planificare/organizare si comunicare
Cunostinte de operare in pachetul Microsoft Office
Atentie la detalii, gandire analitica si logica
Atitudine pozitiva, sociabila
Adaptabilitate la diverse context, disponibilitatea de a invata lucruri noi
Responsabilitate, dinamism
Capacitate de gestionare a mai multor sarcini
Receptionare, inregistrare si trimitere corespondenta
Receptionare apeluri telefonice si redirectionarea lor catre persoanele cautate
Primirea si inregistrarea vizitatorilor, asigurarea protocolului delegatiilor/clientilor veniti in societate
Intâmpină (şi conduce in Sali sau birouri) persoanele pe care managerii/recrutorii urmează să le întâlnească;
Organizează şi coordonează întâlniri in sediu;
Aprovizionare cu produse de protocol : apa, cafea, suc, ceai, patiserie etc
Eliberarea cardurilor de acces si completarea formularelor specifice
Respecta regulile de acces al persoanelor straine in spatiul de birouri
Tine evidenta stocurilor produselor din magazie
Urmareste efectuarea serviciilor de curatenie conform contractului de prestari servicii
Aprovizioneaza cu materiale specifice necesare desfasurarii activitatii zilnice in cadrul firmei (papetarie-birotica,etc.) si de asemenea le transporta si le depoziteaza in magazia firmei
Informeaza Seful de birou administrativ despre obiectele deteriorate in firma in vederea casarii
Personalizarea badge-urilor de acces si crearea de etichete de birou
Urmarirea efectuarii mentenantei la sistemul de control acces in companie
Tine evidentia serviciilor de mentenanta si intretinere la aparatele electrice din companie (cafetiere, aparate de apa, masini de spalat etc)
Noteaza actiunile ocazionate de plecari si sosiri ale angajatilor in companie
Alte sarcini la cererea responsabililor directi in perimetrul de activitate corespunzator
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Crupier casino online full time sau part-time Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Department Manager Sales BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (465) |
Raporteaza eroarea la