Asistent Comercial - cu limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial - cu limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 03.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iasi.
    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
    - Bune abilități de comunicare şi negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;
    - Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
    - Abilitati excelente de comunicare in limba italiana, nivel B2;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    - Capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevazute;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet, SAP.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent Comercial, principalele tale misiuni vor fi:

    - Identificarea de noi furnizori cu scopul de a detecta diverse oportunități de achiziție;
    - Menținerea relațiilor comerciale de colaborare continuă cu furnizorii existenți și cu cei potențiali;
    - Introducerea furnizorilor identificati in baza de date a companiei;
    - Gestionarea bazei de date cu furnizori existenți;
    - Colaborarea cu achizitorul din zona alocată: realizarea agendei de intâlniri a acestuia si redactarea dosarelor de prezentare a produselor identificate, asigurând totodată corectitudinea și monitorizarea acestor dosare;
    - Fidelizarea clientilor existenti;
    - Urmarirea loturilor de produse trimise de furnizori;
    - Colaborarea cu serviciul Marketing pe baza propunerilor de achizitii pe care le transmiteti;

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivel internaţional ;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3200 RON NET / luna
    Iasi,

    Aplica fara CV
    Bacau, Iasi,

    Iasi, Piatra Neamt, Suceava,

    Vezi job-uri similare (11)