Ne marim echipa !! Vino alaturi de noi !!

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate.
    62 de tari, 270 centre de contact si peste 175.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.
    Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 500 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii.
    Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Cautam oameni comunicativi, dinamici, dornici sa invete si sa se afirme intr-o companie multinationala. Oferim in schimb atmosfera prietenoasa, program flexibil, training platit si alte beneficii consistente.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Poti aplica pentru unul dintre urmatoarele posturi disponibile:

    1. Operator customer support limba straina (Germana, Franceza, Italiana, Rusa, Poloneza, Spaniola, Turca, Olandeza )
    Cerinte:
    - cunostinte avansate a uneia dintre limbile straine sus mentionate si a limbii engleze la un nivel mediu
    - capacitate de ascultare activa si gasirea de solutii adecvate
    - o buna capacitate de concentrare si atentie distributiva
    - capacitate de invatare
    - o buna capacitae de gestionare a emotiilor
    Responsabilitati:
    - acordarea de suport/solutionarea solicitarilor clientilor
    - introducerea si procesarea in sistemul integrat folosit de companie a tuturor solicitarilor si solutiilor propuse
    - respectarea procedurilor si politicilor companiei

    2. Operator customer support limba romana
    Cerinte:
    - capacitate de ascultare activa si gasirea de solutii adecvate
    - o buna capacitate de concentrare si atentie distributiva
    - capacitate de invatare
    - o buna capacitate de gestionare a emotiilor
    Responsabilitati:
    - acordarea de suport/solutionarea solicitarilor clientilor
    - introducerea si procesarea in sistemul integrat folosit de companie a tuturor solicitarilor si solutiilor propuse
    - respectarea procedurilor si politicilor companiei


    3. Agent de vanzari/ Sales Hero ;)
    Cerinte:
    - Capacitatea de a convinge
    - Gandire proactiva si pozitiva
    - O buna capacitate de comunicare si intelegere
    Responsabilitati:
    - Contactarea potentialilor clienti si prezentarea ofertelor din partea companiei
    - introducerea si procesarea in sistemul integrat folosit de companie a detaliilor necesare
    - respectarea procedurilor si politicilor companiei

    Ne vedem la interviu!