Agent Back-Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Conduent active.


Vezi toate job-urile Agent Back-Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Conduent
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 09.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Former Xerox Customer Care Services, as well as other former Xerox Services companies, will continue its activities as Conduent, Inc. The name Conduent is inspired by the new company’s expertise in connecting clients and their constituents through seamless transactions in areas such as customer care, transportation solutions, and healthcare payer and provider services.

    Conduent will continue to work as an extension of our clients’ business, enabling millions of interactions every day – such as processing toll payments or medical claims, disbursing public assistance funds or addressing a customer care concern. We will deliver these transactions at massive scale, anytime and anywhere, yet ensure each one is flawless, personalized and secure. As an independent company, we will carry forward the values and culture of innovation, diversity and integrity from Xerox along with our established expertise in transaction-intensive processes, analytics and automation to help improve the satisfaction and loyalty of your patients, commuters, consumers or employees.

    Cerinte

    Pentru a lucra cu succes într-un mediu dinamic vei avea nevoie de câteva abilități esențiale. Ne poți impresiona cu:

    • Nivel mediu de limba ITALIANĂ
    • Cunoștințe de operare PC
    • Abilități organizatorice
    • Orientare către detalii
    • Capacitate de a lucra eficient in parametrii de timp stabiliti.
    • Experiența anterioară în activități de back-office constituie un avantaj.

    Dacă nu ești sigur de abilitațile tale conversaționale/scrise în ceea privește nivelul de limba italiană, nu-i nimic! Noi venim în sprijinul tău cu sesiuni gratuite de limba italiana!

    Responsabilitati

    Ce trebuie să faci:

    • Preluarea datelor necesare pentru verificarea clienților din baza de date;
    • Controlul documentelor atașate pe anagrafica clientului;
    • Identificarea clientului și verificarea documentelor dacă sunt conforme sau nu;
    • Introducerea informațiilor necesare privind documentele prezente și a acțiunii întreprinse în baza de date;
    • Verificarea mail-urilor ajunse în căsuța poștală dedicată activității, pentru concluzionarea conformității documentelor clienților;

    Alte informatii

    Te răsplătim cu:

    • Salariu motivant
    • Asigurare de viață și abonament medical privat
    • Transport gratuit
    • Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
    • Formare inițială și continuă prin training-uri specializate
    • Curs gratuit operare PC
    • Posibilitate de dezvoltare personală și profesională prin acces la oportunități interne, suport și feedback continuu din partea responsabililor direcți prin intermediul sesiunilor de coaching și shadowing;

    Va stam la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon : 0748 013 784

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Iasi,

    Iasi,

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (6)