Agent call-center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nexus Electronics active.Vezi toate job-urile Agent call-center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nexus Electronics |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.01.2017 |
Remote work: | On-site |
Nexus Electronics SRL este companie romaneasca, cu expertiza in dezvoltarea de sisteme informatice pentru reducerea costurilor operationale. Fondata in 2006, firma are in momentul de fata in portofoliu sistemul de Management si Monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule - Nexus GPS Tracking, aplicatia Android pentru monitorizarea telefoanelor mobile - Nexus Locator si Zimplu CRM - aplicatia pentru managementul relatiilor cu clientii. Succesul nostru se datoreaza profesionalismului, seriozitatii si flexibilitatii cu care echipa Nexus trateaza orice solicitare din partea Clientilor.
Cerinte
Cautam o persoana:
- ambitioasa, energica si cu o atitudine pozitiva
- dornica sa se dezvolte pe plan profesional, si nu numai
- care sa aiba cunostinte de operare PC (MS Office+Internet)
- care sa fie absolvent de studii medii sau student in an terminal
- cu bune abilitati de negociere si persuasiune
- cu un limbaj profesional in comunicarea cu potentialii Clienti
- punctuala si serioasa
Ce vei face la noi?
Contactarea telefonica a potentialilor clienti si stabilirea de intalniri
Promovarea serviciilor si produselor firmei prin telefon/email
Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii
Extinderea portofoliului de clienti
Intocmirea rapoartelor de activitate
Actualizarea bazei de date cu Clientii
Ce iti oferim:
- un mediu de lucru placut si intr-o locatie centrala
- 8h/zi alaturi de un colectiv tanar si comunicativ
- posibilitate de avansare si dezvoltare profesionala
- acces la “biblioteca Nexus” pentru a te delecta si pentru a-ti imbunatati cunostintele
- oportunitatea de utilizare si imbunatatire a cunostintelor legate de aplicatia CRM
- oportunitate de dezvoltare intr-un mediu in continua ascensiune
- un pachet salarial motivant
- beneficii suplimentare in functie de realizari
Te asteptam in echipa noastra!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Call Center BUCURESTI, | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1 BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (329) |
Raporteaza eroarea la