Receptionist

Angajator: NN Asigurari de Viata
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    NN este o companie de asigurari si managementul investitiilor, activa in peste 18 tari, cu o puternica prezenta in Europa si in Japonia.

    Grupul NN in Romania include activitatile NN Asigurari de Viata si NN Pensii, companii lider pe pietele de profil, si NN Investment Partners, numarul patru in topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din Romania.

    In 2015 ING Asigurari si Pensii a trecut printr-un proces de rebranding si astfel a luat nastere NN. Promisiunea noastra este ca vom continua sa fim alaturi de clientii, angajatii si colaboratorii nostri, un partener apropiat si de incredere. Valorile noastre de baza sunt: ne pasa, suntem transparenti, ne dedicam.

    Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem si a obiectivelor noastre. Ne unesc si ne inspira. Si ne determina comportamentul zi de zi.

    Echipa este primitoare, proiectele diverse, programele de training sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune din industrie, iar daca vii cu o minte deschisa si dorinta de a invata si a te dezvolta din punct de vedere profesional, la NN iti poti construi cariera de succes pe care ti-o doresti. Oriunde ai lucra - in sediul central, in vanzari sau ca intern.

    NN Romania in cifre:

    2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, asigurari de sanatate, pensii obligatorii și pensii facultative
    Cote de piață dupa primul semestru din 2016:
    Asigurări de Viață – 40,7%
    Pensii obligatorii (Pilonul 2) – 36,8% în funcție de activele pe care le administreaza
    Pensii facultative (Pilonul 3) - 49,9% în funcție de activele pe care le administreaza

    Cerinte

    Abilitati de comunicare si relationare
    Abilitati de planificare si organizare
    Cunostinte PC – medii ( Microsoft Office- Excel, Word, Power Point, Outlook avansat)
    Limba engleza – mediu

    Responsabilitati

    Administrare sali de intalniri, conferinte telefonice si videoconferinte:

    - Verifica si confirma disponibilitatea si utilizarea salilor de intalniri si rezerva in outlook salile de intalniri.
    - Tine legatura cu protocol officer in vederea asigurarii produselor de protocol in timpul intalnirilor la cererea clientilor interni.

    Servicii suport:

    Primeste corespondenta companiei pe baza de semnatura;
    Receptioneaza apeluri telefonice de pe liniile dedicate si le redirectioneaza persoanelor vizate;
    Furnizeaza informatii de interes general atat telefonic precum si in mod direct solicitantilor (clienti interni, externi);
    Receptioneaza toate solicitarile adresate departamentului Logistica prin intermediul adresei de mail alocate in acest scop;
    Inregistreaza solicitarile receptionate in baza de date interna urmand ca acestea sa fie redirectionate persoanelor responsabile din cadrul departamentului;
    Asigura back-up in activitatea indeplinita de Travel Desk Officer.

    Alte informatii

    Perioada determinata - 7 luni