Receptionist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NN România active.


Vezi toate job-urile Receptionist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: NN România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.01.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Cerinte

    Abilitati de comunicare si relationare
    Abilitati de planificare si organizare
    Cunostinte PC – medii ( Microsoft Office- Excel, Word, Power Point, Outlook avansat)
    Limba engleza – mediu

    Responsabilitati

    Administrare sali de intalniri, conferinte telefonice si videoconferinte:

    - Verifica si confirma disponibilitatea si utilizarea salilor de intalniri si rezerva in outlook salile de intalniri.
    - Tine legatura cu protocol officer in vederea asigurarii produselor de protocol in timpul intalnirilor la cererea clientilor interni.

    Servicii suport:

    Primeste corespondenta companiei pe baza de semnatura;
    Receptioneaza apeluri telefonice de pe liniile dedicate si le redirectioneaza persoanelor vizate;
    Furnizeaza informatii de interes general atat telefonic precum si in mod direct solicitantilor (clienti interni, externi);
    Receptioneaza toate solicitarile adresate departamentului Logistica prin intermediul adresei de mail alocate in acest scop;
    Inregistreaza solicitarile receptionate in baza de date interna urmand ca acestea sa fie redirectionate persoanelor responsabile din cadrul departamentului;
    Asigura back-up in activitatea indeplinita de Travel Desk Officer.

    Alte informatii

    Perioada determinata - 7 luni

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare ()