Agent Telesales - B2B

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Telesales - B2B active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Giurgiu
  • Actualizat la: 24.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Studii medii;
    • Experienta in call center si in interactiunea cu clienti business;
    • Experienta in vanzari prin telefon reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea limbii engleze; cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj;
    • Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
    • Cunostinte generale de Internet;
    • Orientare catre client;
    • Planificare si actiune strategica;
    • Orientare catre rezultat;
    • Rezolvarea problemelor;
    • Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    • Efectueaza vanzari prin telefon atat catre prospectii noi cat si catre clientii din baza de date in vederea indeplinirii targetului lunar;
    • Identifica oportunitatile de vanzare, persoanele de decizie si modul in care se ia decizia de achizitie;
    • Contacteaza telefonic potentialii clienti si identifica, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
    • Inregistreaza in baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv;
    • Preia cererile de oferta sau informatii in conformitate cu procedurile locale;
    • Furnizeaza clientilor informatiile necesare/ solicitate intr-un mod profesional;
    • Intocmeste rapoarte privind activitatea desfasurata si discutiile initiate cu clientii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (92)