Specialist Calitate

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 09.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu foarte bune abilități de organizare și spirit analitic pentru a se alătura Departamentului nostru de Calitate (Iași).



    Caracteristicile cheie necesare reușitei pe această misiune sunt:



    - Minimum 2 ani de experiență relevantă și cunoștințe solide în domeniul managementului calității (flux, procese,proceduri, instrumente de lucru specifice etc.), atât elaborare cât și implementare;
    - Cunoștințe de limba franceză și/sau engleză la un nivel mediu – minim B1;
    - Cunoştinţe de Sisteme de lucru în Managementul Calității;
    - Cunoștințe în utilizarea mijloacelor informatice si a instrumentelor specifice;
    - Viziune globală asupra business-ului, flexibilitate în gândire și adaptabilitate.

    Responsabilitati

    În calitate de Specialist Calitate principalele tale responsabilități vor fi:



    - Îmbunătățirea și dezvoltarea calității proceselor de la nivelul grupului de firme;
    - Elaborarea și implementarea procedurilor și a modurilor/ instrumentelor de lucru necesare desfășurării activității în cadrul departamentelor vizate;
    - Crearea unor instrumente și sisteme de control viabile, capabile să asigure aplicarea corectă a procedurilor și proceselor vizate;
    - Identificarea și analiza disfuncționalităților/ neconformităților;
    - Propunerea de măsuri corective sau preventive necesare ameliorării procedurilor și proceselor existente.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Pachet salarial atractiv;
    - Acces la formări de specialitate;
    - Mediu de lucru multicultural, profesionist, focalizat pe dezvoltare și ameliorare continuă.