Specialist Calitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist Calitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu foarte bune abilități de organizare și spirit analitic pentru a se alătura Departamentului nostru de Calitate (Iași).



    Caracteristicile cheie necesare reușitei pe această misiune sunt:



    - Minimum 1 an de experiență relevantă și cunoștințe solide în domeniul managementului calității (flux, procese,proceduri, instrumente de lucru specifice etc.), atât elaborare cât și implementare;
    - Cunoștințe de limba franceză și/sau engleză la un nivel mediu – minim B1;
    - Cunoştinţe de Sisteme de lucru în Managementul Calității;
    - Cunoștințe în utilizarea mijloacelor informatice si a instrumentelor specifice;
    - Viziune globală asupra business-ului, flexibilitate în gândire și adaptabilitate.

    Responsabilitati

    În calitate de Specialist Calitate principalele tale responsabilități vor fi:



    - Îmbunătățirea și dezvoltarea calității proceselor de la nivelul grupului de firme;
    - Elaborarea și implementarea procedurilor și a modurilor/ instrumentelor de lucru necesare desfășurării activității în cadrul departamentelor vizate;
    - Crearea unor instrumente și sisteme de control viabile, capabile să asigure aplicarea corectă a procedurilor și proceselor vizate;
    - Identificarea și analiza disfuncționalităților/ neconformităților;
    - Propunerea de măsuri corective sau preventive necesare ameliorării procedurilor și proceselor existente.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Pachet salarial atractiv;
    - Acces la formări de specialitate;
    - Mediu de lucru multicultural, profesionist, focalizat pe dezvoltare și ameliorare continuă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national