SUPERVIZOR CASE DE MARCAT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRICO-DEPOT ROMANIA active.


Vezi toate job-urile SUPERVIZOR CASE DE MARCAT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BRICO-DEPOT ROMANIA
Domeniu:
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 01.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRICO-DÉPÔT este parte a grupului englez KINGFISHER și a intrat pe piaţa românească în iunie 2013 prin preluarea reţelei de 15 magazine Bricostore.

    Fiind primul distribuitor european de produse de amenajare a locuinţei şi numarul 3 pe plan mondial, grupul Kingfisher deţine 1000 de magazine în 9 ţări. Grupul are 80 000 de persoane angajate şi întâmpină aproape 6 milioane de clienţi în fiecare săptămână.

    Repartiţia în România a celor 15 magazine transformate potrivit noului concept unic Brico-Dépôt este: 4 în Bucureşti - Orhideea, Militari, Pantelimon, Băneasa şi 11 în provincie – Braşov, Ploieşti, Constanţa, Piteşti, Arad, Brăila, Focşani, Suceava, Oradea, Călăraşi şi Drobeta Turnu Severin.

    Din grupul Kingfisher fac parte firme recunoscute precum: B&Q în Marea Britanie şi China; Castorama în Franţa, Polonia şi Rusia; Brico-Dépôt în Franţa, Spania, Portugalia, Screwfix în Marea Britanie şi Koçtaş în Turcia.

    Cerinte

    Sarcini şi responsabilităţi specifice:

    - Întâmpinarea clienţilor, informarea asupra produselor comercializate, oferirea de sfaturi acestora;
    - Preluarea staţiei de la biroul de informaţii pentru realizarea diferitelor anunţuri în depozit;
    - Preluarea apelurilor telefonice, oferirea de informaţii sau direcţionarea acestora în mod corespunzător;
    - Gestionarea retururilor de mărfuri şi asigurarea rambursării banilor sau schimbarea mărfurilor;
    - Oferirea de suport în eventualele probleme apărute la casele de marcat legate de: preţ, calitate, schimbarea produsului etc. în colaborare cu personalul din depozit;
    - Coordonarea şi supravegherea activităţii casierilor de la casele de marcat, urmărind buna aplicare a procedurilor şi intervenind atunci când este necesar;
    - Întocmirea facturilor fiscale la cererea clienţilor cu verificarea bonului de casă;
    - Oferirea de suport echipei de la casele de marcat, precum şi din celelalte departamente ale depozitului.
    - Participarea la activităţile de inventariere şi la diverse acţiuni organizate în depozit.

    Responsabilitati

    Oferim:
    - pregatire tehnică şi managerială;
    - salariu fix, bonuri de masă şi decontare transport în comun;
    - posibilităţi de dezvoltare a carierei în funcţie de competenţe şi de oportunităţi.

    Eşti candidatul ideal dacă întruneşti următoarele condiţii:
    - Eşti student (ă)/absolvent (ă);
    - ai experienţă profesională într-o poziţie similară sau într-un domeniu conex - minim 1 an;
    - deţii cunoştinţe despre facturare;
    - cunoşti limba engleză / franceză la nivel conversaţional;
    - ai cunoştinţe de bază privind operarea PC;
    - eşti o persoană sociabilă, organizată, responsabilă, cu abilităţi de planificare şi coordonare activitate, răbdătoare, amabilă, cu spirit de echipă dezvoltat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Oradea, Targu Mures, Galati,

    Aplica fara CV
    Remote