SUPERVIZOR CASE DE MARCAT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRICO-DEPOT ROMANIA active.Vezi toate job-urile SUPERVIZOR CASE DE MARCAT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRICO-DEPOT ROMANIA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.09.2016 |
Remote work: | On-site |
BRICO-DÉPÔT este parte a grupului englez KINGFISHER și a intrat pe piaţa românească în iunie 2013 prin preluarea reţelei de 15 magazine Bricostore.
Fiind primul distribuitor european de produse de amenajare a locuinţei şi numarul 3 pe plan mondial, grupul Kingfisher deţine 1000 de magazine în 9 ţări. Grupul are 80 000 de persoane angajate şi întâmpină aproape 6 milioane de clienţi în fiecare săptămână.
Repartiţia în România a celor 15 magazine transformate potrivit noului concept unic Brico-Dépôt este: 4 în Bucureşti - Orhideea, Militari, Pantelimon, Băneasa şi 11 în provincie – Braşov, Ploieşti, Constanţa, Piteşti, Arad, Brăila, Focşani, Suceava, Oradea, Călăraşi şi Drobeta Turnu Severin.
Din grupul Kingfisher fac parte firme recunoscute precum: B&Q în Marea Britanie şi China; Castorama în Franţa, Polonia şi Rusia; Brico-Dépôt în Franţa, Spania, Portugalia, Screwfix în Marea Britanie şi Koçtaş în Turcia.
Sarcini şi responsabilităţi specifice:
- Întâmpinarea clienţilor, informarea asupra produselor comercializate, oferirea de sfaturi acestora;
- Preluarea staţiei de la biroul de informaţii pentru realizarea diferitelor anunţuri în depozit;
- Preluarea apelurilor telefonice, oferirea de informaţii sau direcţionarea acestora în mod corespunzător;
- Gestionarea retururilor de mărfuri şi asigurarea rambursării banilor sau schimbarea mărfurilor;
- Oferirea de suport în eventualele probleme apărute la casele de marcat legate de: preţ, calitate, schimbarea produsului etc. în colaborare cu personalul din depozit;
- Coordonarea şi supravegherea activităţii casierilor de la casele de marcat, urmărind buna aplicare a procedurilor şi intervenind atunci când este necesar;
- Întocmirea facturilor fiscale la cererea clienţilor cu verificarea bonului de casă;
- Oferirea de suport echipei de la casele de marcat, precum şi din celelalte departamente ale depozitului.
- Participarea la activităţile de inventariere şi la diverse acţiuni organizate în depozit.
Oferim:
- pregatire tehnică şi managerială;
- salariu fix, bonuri de masă şi decontare transport în comun;
- posibilităţi de dezvoltare a carierei în funcţie de competenţe şi de oportunităţi.
Eşti candidatul ideal dacă întruneşti următoarele condiţii:
- Eşti student (ă)/absolvent (ă);
- ai experienţă profesională într-o poziţie similară sau într-un domeniu conex - minim 1 an;
- deţii cunoştinţe despre facturare;
- cunoşti limba engleză / franceză la nivel conversaţional;
- ai cunoştinţe de bază privind operarea PC;
- eşti o persoană sociabilă, organizată, responsabilă, cu abilităţi de planificare şi coordonare activitate, răbdătoare, amabilă, cu spirit de echipă dezvoltat.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
NOW HIRING - Consilieri Vânzări Aplica fara CV | |
Client Advisor with English - Oradea (remote job) Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la