CONTROLOR DE GESTIUNE COMERCIALA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRICO-DEPOT ROMANIA active.


Vezi toate job-urile CONTROLOR DE GESTIUNE COMERCIALA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: BRICO-DEPOT ROMANIA
Domeniu:
  • Altele
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRICO-DÉPÔT este parte a grupului englez KINGFISHER și a intrat pe piaţa românească în iunie 2013 prin preluarea reţelei de 15 magazine Bricostore.

    Fiind primul distribuitor european de produse de amenajare a locuinţei şi numarul 3 pe plan mondial, grupul Kingfisher deţine 1000 de magazine în 9 ţări. Grupul are 80 000 de persoane angajate şi întâmpină aproape 6 milioane de clienţi în fiecare săptămână.

    Repartiţia în România a celor 15 magazine transformate potrivit noului concept unic Brico-Dépôt este: 4 în Bucureşti - Orhideea, Militari, Pantelimon, Băneasa şi 11 în provincie – Braşov, Ploieşti, Constanţa, Piteşti, Arad, Brăila, Focşani, Suceava, Oradea, Călăraşi şi Drobeta Turnu Severin.

    Din grupul Kingfisher fac parte firme recunoscute precum: B&Q în Marea Britanie şi China; Castorama în Franţa, Polonia şi Rusia; Brico-Dépôt în Franţa, Spania, Portugalia, Screwfix în Marea Britanie şi Koçtaş în Turcia.

    Cerinte

    Ce vei face:
    • Prin rapoarte specifice, vei oferi, împreună cu echipa de Controlling, o imagine clară privind legătura dintre strategia de afaceri și control financiar;
    • analiza datelor şi cifrelor din sistem şi susţinerea activităţii de raportare Vânzări, Marjă, Stocuri;
    • analiza diferenţelor semnificative între previziuni şi realizări, semnalizarea problemelor identificate şi a abaterilor de la previziuni;
    • extragerea şi întocmirea diverselor rapoarte pentru departamentul Controlling;
    • suport în realizarea prezentărilor lunare ale departamentului.

    Responsabilitati

    Ne așteptăm de la tine să:

    • deţii experiență anterioară în domeniul controlului de gestiune minim 2 – 3 ani;
    • fii orientat spre rezultate și să fii capabil să îndeplineşti mai multe sarcini;
    • deţii abilităţi excelente de comunicare scrisă/ orală, interpersonală, aptitudini organizatorice;
    • ai capacitatea de a respecta termene limită;
    • ai capacitatea de a învăța rapid și în mod continuu;
    • deţii cunoştinţe bune de Excel (obligatoriu) și de Power Point (avantaj), experiența/ cunoștințele de SAP și/ sau Oracle Hyperion EPM ar reprezenta un avantaj.;
    • cunoşti bine limba engleză, conversaţional şi scris
    • fii capabil(ă) să interacționeze cu colegii la toate nivelurile ierarhice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    4200 - 4400 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (9)