Business Travel Planner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Business Travel Planner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 01.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    Avem o echipă tânără și dinamică pentru care căută încă un super coleg(ă).

    Cum am vrea noi să fii:
    - Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba engleză(nivel avansat) și franceză(nivel mediu - avantaj).
    - De asemenea viitorul nostru coleg ar trebui să aibă experiență în activități administrative și o bună capacitate de prioritizare.
    - Experiența într-o agenție de turism este considerată un real avantaj.
    - Dacă autonomia, adaptabilitatea și firea dinamică te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!

    Responsabilitati

    Colegii mei te vor ajuta să înveți ce înseamnă:
    - Prospectarea pieței și identificarea de noi furnizori care să satisfacă nevoile de mobilitate ale salariaților grupului de firme;
    - Propunerea de noi modalități de organizare a deplasărilor interne și externe pentru a optimiza costurile;
    - Rezervarea și achiziționarea biletelor de avion sau de tren;
    - Gestionarea fluxului de deplasări;
    - Informarea interlocutorilor privind condițiile de cazare și suportul de care beneficiază aceștia pe timpul deplasării;
    - La cererea Office Manager-ului livrarea rapoartelor privind activitatea și stadiul deplasărilor interne și externe;
    - Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor și informațiilor.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - Pachet salarial motivant;
    - Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.