VAS Engineer 2nd Line Operations Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile VAS Engineer 2nd Line Operations Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Specificatiile postului (Tehnice / Expertiza profesionala/Nivelul de studii)
    Nivel de studii / calificari Obligatorii
    - Studii superioare tehnice: Facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei

    Expertiza profesionala
    - 2-3 ani de experienta in domeniul telecomunicatiilor
    - 1-2 ani de experienta in partea de operare si support in telecomunicatii pe platform VAS

    Competentele postului
    - Cunostinte despre echipamente folosite in retelele GSM, UMTS, LTE
    - Capabil sa inteleaga si sa lucreze cu diferite aplicatii Windows sau WEB
    - Cunostinte de baza/avansate Solaris, Unix, Database (LDAP)
    - Cunostinte avansate despre protocoale C7& IP
    - Abilitati de comunicare avansate
    - Capacitatea de a lucra intr-un mediu international
    - Cunostinte avansate de limba engleza scris/citit

    Responsabilitati

    ROLUL POSTULUI (Restricted Box Size)
    • Opereaza si intretine retelele de telecomunicatii ale grupurilor operationale din Vodafone Southern si Central Hubs.


    RESPONSABILITATI PRINCIPALE (Financiare, clienti, operationale, KPI’s etc.)

    Troubleshooting
    - Investigheaza si rezolva problemele de retea in retele de tip GSM, UMTS si LTE pentru diferiti operatori din grupul,Vodafone.
    - Rezolva problemele tehnice primite de la departamentul de monitorizare (Front Office).
    - Investigheaza si rezolva reclamatii tehnice complexe
    - Recupereaza in regim de urgenta elemente de retea din zova aferenta VAS.
    - Efectueaza trace-uri si debug pe diverse echipamente
    - Documenteaza solutiile temporare si permanente ale problemelor

    Configurare
    - Executa configurari in regim de urgenta pentru remedierea problemelor aparute in urma unor lucrari sau a unor defecte in retea.
    - Coordoneaza si participa la lucrarile programate care prezinta un risc ridicat in retea.

    Mentenanta
    - Executa activitati de mentenanta preventiva
    - Monitorizeaza zilnic indicatorii de performanta ai retelelor

    Notificare
    - Ofera notificari in timpii agreati si transmite informatii cu privire la incidentele tehnice catre toate grupurile de interes.
    - Escaleaza problemele tehnice la nivelul urmator de suport in vederea rezolvarii acestora (vendor, 3rd level)

    Instruire
    - Participa in mod regulat la cursuri de instruire interne si externe cu scopul de a-si imbunatati abilitatile tehnice
    - Ofera idei si feedback in vederea dezvoltarii si imbunatatirii proceselor si procedurilor folosite in Regional NOC
    - Instruieste operatorii de la monitorizare si noii angajati din cadrul departamentului Regional NOC.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Popesti Leordeni,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (23)