ASISTENT DEPARTAMENT JURIDIC
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Antena Group active.Vezi toate job-urile ASISTENT DEPARTAMENT JURIDIC active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Antena Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.08.2016 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi
Suntem echipa Antena Group. Venim zilnic la birou (sau mergem pe teren) cu entuziasm, cu placerea de a lucra cu colegii si cu dorinta de a oferi celor care ne urmaresc (la TV si in online) o stare de relaxare, de a se distra si informa evadand in universul creat de noi. Cele mai importante cifre pentru noi sunt cele de audienta.
De la inceput ne-am dorit sa fim cei mai buni in ceea ce facem. Pentru asta trebuie sa fim in fiecare zi mai buni: sa experimentam, sa invatam din greseli si sa avem incredere in noi si in viitorul pe care il construim impreuna.
In momentele importante ne mobilizam intotdeauna. Pentru noi nimic nu se compara cu satisfactia depasirii situatiilor “imposibile”. Ne place sa transformam imposibilul in posibil.
• Studii medii sau superioare;
• Cunostinte operare PC (Microsoft Office);
• Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
• Initiativa, spirit organizatoric, orientare spre rezultate.
• Mentinerea legaturii cu institutiile de specialitate (notariate, birouri de avocatura, Oficiul de Cadastru si Carte Funciara, Min. Justitiei, OSIM, etc.);
• Deplasarea la notariat in vederea autentificarii/legalizarii actelor juridice, si la orice alte institutii;
• Asigurarea relatiei cu Registrul Comertului - (completare si depunere cereri, achitare taxe, etc) pentru eliberarea diverselor documente (certificate constatatoare, copii certificate, furnizari de informatii, istorice ale societatilor, etc.); depunerea diverselor dosare, referitoare la modificarile care au loc in cadrul societatii (prelungire valabilitate sediu social, schimbare administrator, infiintare punct de lucru, etc);
• Redactarea de adrese catre executori, politie si redactare de procuri;
• Evidenta corespondentei si documentelor juridice ale societatii si arhivarea acestora, in format tiparit si format electronic;
• Asigurarea fluxul documentelor cu conținut juridic între departamentele societății;
• Monitorizarea cheltuielilor departamentului; intocmirea ordinelor de achizitie pentru diverse facturi; intocmirea tuturor raportarilor catre departamentul financiar;
• Activitati administrative si organizatorice (primirea si distribuirea corespondentei departamentului, rezervari, deconturi, programare intalniri, stabileste necesarul de consumabile, etc.).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (23) |
Raporteaza eroarea la