Administrator Sistem
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Administrator Sistem active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.08.2016 |
Remote work: | On-site |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Cerinţe post:
Studii: Licenta in Automatica, Electronica sau intr-o disciplina din domeniu
Vechime minima in specialitate 2 ani
Aptitudini: capacitate de relationare cu alte persoane; initiativa, gandire logica; capacitate de comunicare;
Asigura implementarea strategiei IT, a procedurilor IT precum si a normelor de lucru IT.
Participa la instalarea si mentenanta echipamentelor, a sistemelor de operare si a aplicatiilor din sfera de activitate a compartimentului conform documentatiilor, procedurilor si normelor existente.
Asigura sub supraveghere limitata, administrarea sistemelor de operare si aplicatiilor, precum si suportul tehnic pentru sistemele din aria de activitate
Rezolva incidentele repartizate de serviciul HelpDesk conform ariei de resposabilitate
Asigura monitorizarea procedurilor de back-up si verifica indeplinirea acestora
Identifica si evalueaza problemele cu un nivel mic de complexitate la nivel de infrastructura si raporteaza aceste evaluari catre superiorii ierarhici
Indeplineste toate rolurile si responsabilitatile ce ii sunt alocate, ca parte a unui proiect, in concordanta cu fisa postului pe proiect si/sau cu indicatiile primite de la conducerea proiectului.
Verifica nivelul de conformitate cu standardele tehnice.
Participa la procesul de documentare a normelor si metodologiilor specifice domeniului sau de activitate.
Asista celelalte servici din Directia Operatiuni si Infrastructura IT (daca este solicitat) in executarea sarcinilor de serviciu, in concordanta cu specificatiile comunicate
Participa la elaborarea rapoartelor privind stadiul activitatilor, problemele identificate, tendintele inregistrate
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administrator IT Aplica fara CV | |
Database Administrator Remote | |
System Administrator with Linux Remote | |
Vezi job-uri similare (56) |
Raporteaza eroarea la