Specialist Logistica - Importator auto!

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Specialist Logistica - Importator auto! active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between client’s business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    - Studii Superioare finalizate
    - Experienta pe un post similar de cel putin 3 ani
    - Experienta in domeniul auto de cel putin 3 ani
    - Cunostinte privind utilizarea bazelor de date FM si Oracle sau sisteme similare
    - Cunoasterea fluxului logistic in domeniu auto
    - Cunoasterea limbii engleze nivel mediu
    - Abilitati de comunicare
    - Orientare catre client
    - Orientare catre rezultate
    - Abilitati de organizare
    - Rezistenta in conditii de stres

    Responsabilitati

    - Rezervarea masinilor in baza de date
    - Verificarea, validarea si inregistrarea contractelor primite de la vanzatori
    - Emiterea facturilor proforma pentru contractele primite de la vanzatori
    - Verificarea, validarea si inregistrarea platilor primite de la vanzatori
    - Gestionarea rezervarilor in functie de procedurile de lucru in vigoare
    - Crearea comenzilor de vanzare pentru masinile vandute si tranzationarea acestora in vederea emiterii facturilor fiscale
    - Transmiterea catre contabilitate a ordinului de facturare pentru avansuri/stornari
    - Transmiterea zilnica a cursului in reteaua de dealeri
    - Introducera facturilor primite in baza de date
    - Transmiterea catre Contabilitate a cererilor de returnare avans
    - Creare clienti in Oracle
    - Update baza de date cu promotiile in vigoare – creare coduri, validare promotii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (74)