Telemarketing agent – CardAvantaj Team

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.


Vezi toate job-urile Telemarketing agent – CardAvantaj Team active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    - Good knowledge of English (spoken and written);
    - Communicative person, team-player spirit, customer oriented;
    - Telephone communication skills;
    - Problem solving attitude, pro-active person.
    - Would be a plus: knowledge of Microsoft Office and previous experience in financial system;

    Responsabilitati

    - Call clients for selling purposes, taking into account ethic norm and bank’s procedures;
    - Focus in achieving the target for the success rate mentioned for each campaign, taking into account telesales KPI (success rate, quantity, quality);
    - Know in details the product to be sold and the services related to it;
    - Propose ways to improve the script and the sale technics;
    - Know very well bank’s services, products, costs and partners mentioned in internal procedures or in information e-mails;
    - Offer constant feed-back regarding market opportunities and client’s needs;
    - Promote the image of the company in front of external and internal clients.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (389)