Inspector Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.08.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    - Studii superioare absolvite;
    - Experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara;
    - Cunostinte solide de legislatia muncii in vigoare;
    - Abilitati de organizare, planificare, lucru in echipa, comunicare eficienta, constinciozitate, atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Desfasurarea tuturor activitatilor de administrare de personal (intocmirea de contracte si acte aditionale, intocmirea si arhivarea documentelor de personal, intocmirea de adeverinte, transmiterea Revisal-ului);
    - Pregatirea documentelor pentru angajare, inregistrare si actualizarea continua a datelor referitoare la angajati;
    - Arhivarea la dosarele de personal a tuturor actelor aditionale/deciziilor precum si a documentelor emise pe durata angajarii salariatilor;
    - Eliberarea de adeverinte;
    - Realizarea de rapoarte specifice de activitate;
    - Mentinerea relatiilor cu autoritatile abilitate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu de lucru placut si dinamic;
    - Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (15)