Consilier portofoliu clienti - Bucuresti

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei Upc România! Detalii pe www.upc.ro

    Cerinte

    - Experienta in operaţii cu numerar/de casa si contabilitate primara reprezinta un avantaj;
    - Cunostinte foarte bune operare pe calculator – lucrul cu MS Office, minim nivel mediu;
    - Cunostinte despre networking (cablu, fibra optica, wireless) si telefonie reprezintă un avantaj.
    - Capacitatea de a reacţiona rapid şi de a găsi soluţii optime în situaţii de criza, răbdare şi rezistenţă la stres;
    - Abilitatea de a folosi mai multe aplicaţii simultan în timpul interacţiunii cu clienţii;
    - Orientare catre rezultate;
    - Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti;
    - Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti in lucrul in echipa;
    - Adaptabilitate si suport in schimbare;
    - Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare;
    - Creativitate si inovatie;
    - Cunoasterea limbii engleze, minim nivel mediu;

    Responsabilitati

    - Este responsabil de gestionarea profitabila a portofoliului de clienti precum si de promovarea si vanzarea serviciilor oferite de UPC.
    - Asigura gestiunea si cresterea portofoliului de clienti prin realizarea targetelor de vanzari, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
    - Se foloseste de instrumenetele oferite de companie in vederea segmentarii corecte a portofoliului de clienti si a identificarii nevoilor specifice fiecarui client.
    - Prezinta proactiv si ofera suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti cu scopul vanzarii serviciilor UPC, pentru a atinge obiectivele de vanzare stabilite.
    - Intampina amabil clientii la intrarea in magazin, asigura asistenta pe tot parcursul clientilor in magazin.
    - Ofera infomatii detaliate despre serviciile si produsele UPC, intr-o maniera eficienta si politicoasa, tuturor clientilor.
    - Aplica standardele in vanzare agreate de companie la fiecare interactiune cu clientii;
    - Pregateste si proceseaza corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei.
    - Sprijina rezolvarea sesizarilor clientilor in SLA-urile agreate in procedurile interne si se asigură că solicitările sunt rezolvate.
    - Întregistrează şi transmite mai departe solicitările de servicii şi de asistenţă tehnică sesizate în centrul de relaţii cu clienţii;
    - La solicitarea clienţilor verifică facturile şi situaţia plăţilor; soluţionează cazurile în care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte;
    - Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
    - Inregistreaza corect si la timp in sistemul informatic toate operatiunile de vanzare ale magazinului;
    - Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor.
    - Executa operatiuni de contabilitate primara;