Receptionera

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coface Romania active.


Vezi toate job-urile Receptionera active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Coface Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Over 70 years of experience and the most finely meshed international network have made Coface a reference in credit insurance, risk management, and the global economy.

    With the ambition to become the agile, global trade credit insurance partner in the industry, Coface’s 4,100 experts work to the beat of the world economy, supporting 50,000 clients in building successful, growing and dynamic businesses across 200 countries.

    The Group’s services and solutions protect and help companies take credit decisions to improve their ability to sell on both their domestic and export markets.

    OUR FOUR PRIORITIES:

    - Attract talented people
    - Train experts
    - Provide visibility to our staff
    - Recognise and reward performance

    Cerinte

    • Capacitate deosebita de relationare interumana ( sociabilitate, integrare in colectiv), empatie, receptivitate;
    • Orientare catre client;
    • Abilitati de organizare si planificare a propriei activitati;
    • Cunoasterea sistemului de operare Microsoft Office, Windows, Internet;
    • Limba engleza la nivel conversational;
    • Capacitate crescuta de intelegere si ascultare;
    • Aptitudini avansate de comunicare orala si scrisa;
    • Capacitatea de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile;
    • Flexibilitate in gandire, promptidudine, proactivitate;
    • Personalitate ordonata, analitica si pragmatica.

    Responsabilitati

    • Preluarea apelurilor telefonice venite prin centrala si distribuirea lor catre persoanele solicitate;
    • Redirectionarea documentelor primite prin intermediul faxului catre departamentele vizate;
    • Preluarea si inregistrarea corespondentei primite;
    • Intocmirea borderoului cu corespondenta zilnica trimisa prin curier si repartizarea lunara a acesteia pe departamente;
    • Preluarea facturilor de la furnizori, copierea si indosarierea acestora;
    • Organizarea deplasarilor in interes de serviciu;
    • Rezervarea salilor de intalniri la cererea colegilor;
    • Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din cadrul companiei,
    • Preluarea si comandarea papetariei de doua ori pe luna de la furnizorii agreati; pastrarea unei evidente a produselor comandate pe fiecare departament;
    • Intocmeste saptamanal raportul pentru sedinta de management;
    • Comandarea necesarului de apa la nivel de companie;
    • Pastrarea legaturii cu furnizorii de papetarie si curierat;
    • Oferirea de suport departamentului de marketing si resurse umane in organizarea evenimentelor (meselor rotunde, seminarii, conferinte, team building-uri, etc.);
    • Gestionarea activitatii de secretariat si de protocol;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,