Specialist Salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    - Experiență în domeniul resurse umane - calcul salarii si administrare personal (minim 5 ani);
    - Cunostinte de limba engleză si/sau franceză la nivel mediu (minim B1);
    - Cunoștințe solide legate de prevederile legislației muncii;
    - Cunoștințe avansate de operare pachet MS Office;
    - Foarte bună capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii;
    - Capacitate de adaptare la un ritm de lucru alert si la dinamica dezvoltării departamentului;
    - Capacitate de organizare și planificare a activității;
    - Atitudine pozitivă, automotivare și spirit de echipă.
    - Diplomă inspector resurse umane (constituie un avantaj).

    Responsabilitati

    Misiuni:
    -Calculează și ține evidența salariilor (calcularea concediilor medicale și a concediilor de odihnă, etc), taxe, impozite și alte fonduri speciale aferente veniturilor salariale;
    -Întocmește și depune declarațiile lunare aferente salariilor;
    -Întocmește documentele în legătură cu angajarea, modificarea și încetarea contractului individual de muncă conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii și a legislației în vigoare;
    -Realizează înregistrări în Revisal (contracte, acte adiționale, incetări);
    -Se ocupă de formalitătile de detașare, delegare și formare profesională a salariaților;
    -Întocmește adeverințe referitoare la datele administrate și furnizează copii ale documentelor existențe la dosarul angajatului;
    -Reprezintă societatea în cazul controalelor organizate de autoritătile locale;
    -Se asigură că toate rapoartele de muncă să se facă cu respectarea legislației;
    -Oferă consultantă Managementului cu privire la temele legate de legislația muncii;
    -Operează în aplicația de Salarizare și administrare de personal conform procedurilor interne;
    -Asigură suport și vine cu propuneri de îmbunătățire a procedurilor de lucru în cadrul departamentului;
    -Întocmește diverse situații/raportări periodice și transmite către managementul societății;
    -Colaborează cu alte departamente și asigură servicii de calitate în relație cu angajații companiei.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Reale oportunități de dezvoltare a carierei într un mediu profesionist, alături de o echipă de succes;
    - Mediu de lucru dinamic;
    - Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Remote

    Remote