Economist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MyPAL Travel active.


Vezi toate job-urile Economist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: MyPAL Travel
Domeniu:
  • Agricultura
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Eden Travel este o agentie tour-operatoare licentiata, detinuta de Eden Travel Partner SRL, companie care a dezvoltat platformele online de prezentare si rezervare pentru destinatii interne ViziteazaDelta.ro si SpreMunte.ro si sistemul MyPal.travel, sistem online de prezentare si rezervare a serviciilor turistice din intreaga lume.

    Noi, reprezentantii Eden Travel, imbinanand tehnologia cu interventia umana, ne dorim si ne propunem sa facem turismul mai placut si mai accesibil tuturor, asumandu-ne rolul de Partener de Incredere in toate relatiile dezvoltate!

    Credem ca ce este facut din pasiune este facut cel mai bine, de aceea suntem o echipa ce pune suflet in fiecare cerinta care ne este adresata.

    Cerinte

    Cerinte:

    - Studii superioare cu profil economic/contabil;
    - Experienţă în domeniul financiar contabil (contabilitate financiara si de gestiune);
    - Cunoştinţe operare PC: Windows, Word, Excel, Internet Explorer;
    - Cunoştinţe operare program contabil de tip ERP – Priority, constituie un avantaj;
    - Abilităţi de planificare si organizare a activităţilor desfăşurate;
    - Persoană cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii;
    - Cunostinte de limba engleza –nivel mediu/avansat;
    - Capacitatea de a lucra cu un volum mare de date;
    - Disponibilitate de a lucra cu program prelungit;
    - Constituie avantaj experienta de lucru in domeniul agribusiness;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Contabilizeaza si inregistreaza importurile si tranzactiile bancare;
    - Contabilizeaza si inregistreaza facturile furnizorilor si clientilor;
    - Tine evidenta amortizarii mijloacelor fixe;
    - Intocmeste lista obiectelor de inventar in folosinta, in conformitate cu inregistrarile contabile si participa la inventarierea patrimoniului;
    - Verifica platitorii de tva pe portalul Anaf si contabilizeaza si inregistreaza registrul de casa in lei si valuta;
    - Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari si de vanzari;
    - Verifica schimbarile legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislatie;
    - Tine corect si la zi evidenta financiara si contabila;
    - Verifica toate declaraţiile si raportările fiscale în termenele legale;
    - Verifică lunar concordanţa dintre evidenţa analitică a conturilor şi balanţa de verificare;.
    - Întocmeşte situaţiile necesare raportării interne si pastreaza confidentialitatea informatiilor si a documentelelor legate de firma.

    Alte informatii

    Recrutam personal pentru postul de Economist, disponibil in cadrul reprezentantei din Romania a unei companii internationale din domeniul agri-business, postul fiind pe perioada determinata de 2 ani de zile.

    Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza noastra de date pentru oportunitati viitoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (8)